Your Akuna Day 2009

przez Marek Wyrzychowski
603 odsłony

11.02.2009:Your Akuna Day 2009 Świetna atmosfera, profesjonalne, na światowym poziomie wykłady, dobra muzyka i mnóstwo nowych nominacji. Tak było na trzeciej z kolei edycji Your Akuna Day, na której byliśmy 7 lutego br. w Sali Kongresowej warszawskiego Pałacu Kultury.

Your Akuna Day 2009 rozpoczęli od powitania zagranicznych gości prezesi Akuna Polska – Tomasz Kwolek i Bogdan Dudzik. Później to już było jak w filmie Hitchcocka: trzęsienie ziemi i coraz mocniej, mocniej. Po oficjalnych przemówieniach prezesów na scenie pojawił się nowozelandczyk Edward Ludbrook. To światowej sławy strateg i znawca sprzedaży oraz marketingu sieciowego. Najpierw Ed rozpostarł po nieco ospałej kongresowej swoją wizję dotyczącą MLM, którą nazwał Shakeout. Następnie przekazał networkerom kilka cennych uwag dotyczących tego, co należy zrobić, aby osiągnąć w marketingu sieciowym 100% sukcesu. Jak zwykle, jego wykład okraszony był licznymi przykładami zaczerpniętymi z wieloletniej obserwacji branży i własnego doświadczenia, ale nie zabrakło wziętych z życia scen humorystycznych związanych z pracą w MLM. Jednak po występie czuliśmy lekki niedosyt. Okazało się, że godzina to stanowczo za mało czasu, aby przekazać ludziom tak ważne kwestie, o jakich Edward pisze w swoich książkach. Mamy nadzieję, że następnego dnia, w niedzielę, Ludbrook miał nieco więcej czasu podczas specjalnego treningu, który Akuna zorganizowała dla swoich ok. 20 najlepszych VIP-ów.

Po tym wykładzie Krzysztof Ibisz zapowiedział redaktora naczelnego Network Magazynu i na scenie obok Edwarda pojawił się Maciej Maciejewski, który uhonorował go specjalnym wyróżnieniem, przyznawanym przez to jedyne w Polsce niezależne czasopismo zajmujące się branżą DS i MLM. Wręczył Edwardowi dyplom oraz polską szablę husarską za wkład w promowanie odpowiedzialnego i kompetentnego marketingu sieciowego w Polsce. – Szabla husarska jest największym symbolem potęgi naszego kraju w XVI i XVII wieku. Wręczam ją teraz tutaj człowiekowi, dzięki któremu już niebawem Polska będzie europejską stolicą marketingu sieciowego – powiedział Maciejewski wręczając Ludbrook’owi prezent.

Tego dnia w kongresowej odbyła się polska premiera najnowszej książki Edwarda Ludbrooka, zatytułowanej „100% Sukcesu – Podstawy”. Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, a każdy kto ją kupił mógł od razu dostać od autora autograf. Po wykładzie Edwarda na scenie wręczano, wręczano i wręczano nominacje na poszczególne szczeble kariery w Akunie. Miał również miejsce świetny występ Jana Brykczyńskiego, jednego z wiceprezydentów firmy. Na koniec zagrała i zaśpiewała królowa polskiej muzyki – Maryla Rodowicz. Szkoda tylko, że obsługa, zwłaszcza ochrona Pałacu Kultury, przeżywa nieco smutny „dzień świstaka”. To taka drzemka, w którą pracownicy zapadli gdzieś na początku lat 70 poprzedniego stulecia i jeszcze się nie wyrwali z amoku. Ktoś coś z tym musi zrobić. Ale o tym wszystkim więcej napiszemy już w numerze 19 Network Magazynu.

(Marek Wyrzychowski)

Mogą Cię również zainteresować