„Okrzyki zachwytu, śmiech oraz łzy wzruszenia świadczyły o silnej dawce emocji, jakie zaserwowali nam nasi znakomici mówcy. Poruszyli oni zarówno nasze umysły, jak i serca.” – czytamy na portalu firmy. Mauricio Bellora, nowy prezes i dyrektor zarządzający MonaVie, charyzmatycznie opowiadał o wizji koncernu w Europie. Sergio Ponce, dyrektor projektu MORE, otworzył dystrybutorom serca na problem skrajnego ubóstwa dzieci żyjących w brazylijskich slamsach. Sprzedane zostały wszystkie koszulki o tematyce tej akcji, z których cały dochód został przekazany na cele fundacji MORE.
Liderzy na pozycji black diamonds – Maria Carreon, Irena i Artur Rdzonek oraz Kasia i Piotr Mosio – podzielili się swoimi historiami sukcesu, aby zainspirować i zmotywować innych do efektywnego działania. Blake Schroeder, wiceprezes MonaVie dla regionu Europy, zaskoczył wszystkich ogłoszeniem jesiennej europejskiej promocji „Podwójna Premia Zespołowa 2013”, dzięki której nowi dystrybutorzy mają szansę podwojenia swojej premii zespołowej. Sesja uznań wielu napawała dumą i podziwem. Najwyżsi rangą dystrybutorzy zostali wyróżnieni na scenie. Wśród nich znaleźli się nowi diamond executives – Mirosław Zawadzki oraz Michał Błaszkowski. Ogłoszono także lokalnych zwycięzców Europejskiej Promocji Wyzwanie RVL, którymi zostali Halina Wysocka, ruby executive oraz Mirosław Galewski, blue diamond executive. Na drugi dzień dystrybutorzy otrzymali niezwykle inspirujące szkolenie autorstwa Marii Carreon z Meksyku. Oto krótki reportaż filmowy: