NATUR DAY SA to nowe na rynku, poruszające się w systemie MLM przedsięwzięcie biznesowe, które w 100% zbudowano w oparciu o polską inwencję technologiczno-kapitałową. Spółkę zainicjowała grupa młodych przedsiębiorców i specjalistów posiadających nietuzinkowe know-how oraz bogate doświadczenie zawodowe, poparte zarówno ugruntowaną wiedzą merytoryczną jak i realnymi, faktycznymi wynikami osiągniętymi na przestrzeni lat w systemie tradycyjnym, jak i network marketingowym.

– Podstawową wizją naszej spółki jest zaimplementowanie w społeczeństwo konkretnych wartości bezpośrednio związanych z maszymi zainteresowaniami. Będziemy się skupiali na promowaniu i propagowaniu szeroko rozumianego trendu health & wellnes wychodząc z założenia, że zdrowy styl życia, a przede wszystkim szczególna troska o poprawne funkcjonowanie organizmu człowieka, jest obecnie podstawowym czynnikiem gwarantującym poprawny, dynamiczny, nader świadomy i inteligentny rozwój ludzkości – powiedział rozpoczynając konferencję Marcin Mierzwiński, prezes spółki.

Jak później wytłumaczył, w tym celu, wykorzystując spore doświadczenie zdobyte już na rynku farmaceutycznym, twórcy NATUR DAY w oparciu o własne laboratorium, sprawdzony, profesjonalny zakład produkcyjny i grupę zaprzyjaźnionych naukowców, opracowali nową gamę inteligentnie skalkulowanych cenowo produktów – totalnie naturalnych suplementów diety, które wyrabiane są na bazie unikatowej – nie tylko na polskim rynku – receptury.

100% suplementu bez jakichkolwiek wypełniaczy – oto podstawowa wartość, jaką spółka postawiła cenić sobie na drodze do budowania biznesu rzetelnego, a przede wszystkim etycznego i moralnego – powiedział prezes.

Kolejnym punktem spotkania było przedstawienie całego zarządu spółki oraz członków rady naukowej. Następnie miał miejsce wykład dr Artura Gołasia z Katedry Teorii i Praktyki Sportu Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, który odpowiedział na pytanie dlaczego w dzisiejszej dobie trzeba zwrócić uwagę na suplementację organizmu. Wyjaśnił również dlaczego warto w tym celu szczególnie zainteresować się produktami opracowanymi przez NATUR DAY. Po nim w wykładzie „Biznes MLM. Pewny krok w przyszłość” wystąpił Maciej Maciejewski, redaktor naczelny Network Magazynu. Z tej prelekcji dowiedzieliśmy się więc, że marketing sieciowy jest obecnie jednym z najlepszych sposobów do dystrybucji dobrych produktów szybko-zbywalnych. Zarówno dla producenta, dystrybucji jak i samych klientów.

Na koniec konferencji organizatorzy przygotowali ciekawą niespodziankę, z której byłby ukontentowany każdy człowiek zajmujący się systemem MLM i chciałby to robić tak, aby odnieść w tym sektorze sukces kompetentnie i profesjonalnie. W świetnym, ponad godzinnym wykładzie zobaczyliśmy Sławomira Lutra – jednego z najlepszych w Europie szkoleniowców od biznesu MLM & DS. Po spotkaniu dowiedzieliśmy się, że Sławek będzie się teraz zajmował edukowaniem struktur NATUR DAY w szerszym zakresie, na stałe, co zapewne gwarantuje temu przedsięwzięciu dynamiczny rozwój.

Firma NATUR DAY trzyma w swojej garści wszystkie atrybuty, które są niezbędne do zawojowania rynku pod kątem globalnym i wejścia na szczyt rankingu finansowego w branży marketing sieciowy i sprzedaż bezpośrednia. Inteligentnych i charyzmatycznych ludzi, wartościowy produkt, porządny – opracowany nie na krótki, szybki strzał, ale na długi dystans – plan marketingowy oraz nowatorski, szeroko rozumiany know-how. Wszystko co jest potrzebne aby osiągnąć sukces i cieszyć się z udanego projektu biznesowego. Czy twórcy firmy wykorzystają ten fakt? To się okaże już niebawem. Sprawdzimy.