
źródło: Flickr
Najnowsza inwestycja będzie obsługiwać partnerów i klientów w Ameryce Północnej, Środkowej i Południowej. Obiekt o powierzchni 4600 metrów kwadratowych (50 000 stóp kwadratowych) łączy w sobie technologię, przestrzeń biurową oraz wewnętrzne laboratorium testowe i kontroli jakości, pełniąc funkcję strategicznego, produkcyjnego i logistycznego centrum dla całego kontynentu amerykańskiego. Inwestycja w obiekt wyniosła 22 miliony dolarów i znajduje się w pierwszej z czterech faz budowy, z potencjałem wzrostu sprzedaży detalicznej do 500 milionów dolarów rocznie.
– Nasza nowa siedziba w Ameryce Północnej i Południowej to silne zobowiązanie wobec naszych dystrybutorów i modelu marketing sieciowy. Inwestujemy w naszą przyszłość i nasze podejście premium. Koncepcja siedziby głównej została już z powodzeniem wdrożona na wielu rynkach na całym świecie, a na niektórych z nich jesteśmy już liderem. Dzięki temu kładziemy podwaliny pod dalszy rozwój w Ameryce Północnej i Południowej. Nasz cel jest jasny i ambitny: stać się liderem rynku również w Ameryce Północnej i Południowej – powiedział Rolf Sorg, dyrektor generalny i założyciel PM-International.
Siedziba w Sarasocie stworzy 100 nowych miejsc pracy w pierwszej fazie, z przewidywanym zatrudnieniem 500 osób, a także przyczyni się do wzrostu przychodów regionalnych i lokalnych poprzez partnerstwa z dostawcami. Firma nabyła również grunty otaczające nowy zakład, co daje jej możliwość rozbudowy do 188 000 stóp kwadratowych powierzchni magazynowej z dodatkowymi biurami i powierzchniami produkcyjnymi, co pozwoli jej lepiej wykorzystać „niszę rynkową premium o potencjale 11,69 miliarda dolarów wśród 5,55 miliona kluczowych klientów”.
– Ameryka wkracza w nową erę dla PM-International. Ta siedziba to miejsce, w którym innowacja, przywództwo i współpraca spotykają się ze sobą. Daje nam to potencjał i elastyczność, aby wspierać naszą rozwijającą się sieć MLM i dostarczać produkty najwyższej jakości z niezrównaną szybkością i precyzją. Razem jesteśmy gotowi napisać kolejny rozdział sukcesu PM w tym regionie świata – powiedział Stuart MacMillan, prezes oddziału PM-International w Ameryce.



