Akademia Empathy. Znamy już pełną agendę

by Joanna Bucior
533 views

Cel roadshow Akademii Empathy był od początku jeden – uzbroić uczestników w e-commercowy elementarz sukcesu. Patrząc na agendę jesiennej edycji wydarzenia, to założenie uda się spełnić i tym razem. Cykl bezpłatnych konferencji rusza 17 września br. Trwa rejestracja!

Poprzednia, wiosenna edycja roadshow w siedmiu miastach przyciągnęła ponad 500 uczestników. Tym razem eksperci Empathy – Internet Software House wraz z partnerami wybrali cztery miejsca na mapie Polski. Odwiedzą kolejno Kraków, Wrocław, Poznań i Warszawę. – Chociaż jesienna trasa wydarzenia jest krótsza, to postawione cele znacznie bardziej ambitne. Każdy kto odwiedzi nasze konferencje, dostanie praktyczny zestaw wskazówek dotyczących prowadzenia sklepu internetowego i okazję do skonfrontowania swoich biznesowych planów z ekspertami. Dodatkowo we Wrocławiu będzie można wziąć udział w warsztatach przygotowanych przez ekspertów firmy Contium – wyjaśnia Michał Kraus, koordynator Akademii Empathy. Co jeszcze zaplanowali organizatorzy?

Wiedza dla małych i dużych graczy

Wśród tematów, które będzie można usłyszeć podczas konferencji, nie zabraknie kwestii dla debiutantów na e-rynku. Szczególnie pomocne mogą okazać się wskazówki dotyczące narzędzi promocji dla sklepu internetowego (Empathy – Internet Software House, Ceneo) czy rozwiązań logistycznych, przygotowane przez specjalistkę firmy Sendit. Średnich i większych graczy z pewnością zainteresują kwestie związane z systemami rekomendacyjnymi (Gravity Reco) czy możliwościami, jakie oferuje e-sklepom cloud computing (e24cloud). Równie ciekawie zapowiadają się prelekcje o korzyściach płynących z integracji z systemami informatycznymi partnerów (Empathy – Internet Software House) oraz prawnych aspektach prowadzenia sprzedaży poza granicami Polski (radca prawny Marianna Poproch-Wesołowska).

Do dyspozycji uczestników na całej trasie będą też specjaliści PayByNet, jedynego w Polsce serwisu umożliwiającego realizację płatności bezpośrednio z konta bankowego klienta na konto bankowe sklepu. Każdy bez względu na wielkość prowadzonego biznesu będzie mógł też skorzystać z rad przedstawicieli agencji Public Dialog, którzy zarysują strategię PR dla branży e-commerce. Redaktor magazynu RAMP – Piotr Frankowski, opierając się na swoim długoletnim doświadczeniu, opowie z kolei o prowadzeniu biznesu i efektywnym kierowaniu zespołem. 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy rejestracja!

Aby wziąć udział w roadshow Akademii Empathy, należy zarejestrować się przez formularz na stronie www.akademiaemapthy.pl. Tam też znajdują się najnowsze informacje dotyczące agendy i miejsc spotkań. O poprzedniej edycji „E-commerce w Praktyce” można przeczytać na stronie: http://www.empathy.pl/pl/aktualnosci/aktualnosci/aktualnosci.html,0:lst:2::0:0,0:vw:454

Akademia Empathy to marka bezpłatnych działań edukacyjno-szkoleniowych Empathy Internet Software House. Powstała z chęci wymiany wiedzy i inspirowania do poszukiwania kreatywnych rozwiązań technologicznych, organizacyjnych i biznesowych. "Network Magazyn" jest patronem medialnym jesiennej edycji roadshow Akademii Empathy.

Mogą Cię również zainteresować