– Sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy przeszły ewolucyjną zmianę, ale branża będzie ulegała dalszej, znacznej metamorfozie, ponieważ krajobraz cyfrowy nadal wpływa na konsumentów. Członkowie DSA przodują w tworzeniu transformacyjnych doświadczeń e-commerce. W tym roku mam przyjemność wyróżnić firmy członkowskie DSA, które napędzają rozwój i rozpoznawalność w sektorze dzięki innowacyjnym programom i kampaniom marketingu cyfrowego.
Nagrody DSA Digital Marketing Awards przyznawane są wybitnym programom, które firmy członkowskie stowarzyszenia wdrożyły w ciągu ostatniego roku. Zwycięzcami DSA Digital Marketing Awards 2022 są:
Najlepsze na Facebooku – SeneGence International
Za zapewnienie dystrybutorom, klientom i ogółowi społeczeństwa dostępu do zasobów, przekazu i informacji zwrotnych w sposób osobisty i natychmiastowy.
Najlepsze na Instagramie – USANA Health Sciences, Inc.
Uznana za mistrza w dzieleniu się z aktywną społecznością wyjątkowymi treściami i wysokim poziomem zaangażowania na Instagramie.
Najlepszy dostawca w mediach społecznościowych – AUXANO
Uznana za wiodącego dostawcę dla branży w oparciu o strategiczne kampanie cyfrowe i rozwój platformy mediów społecznościowych.
Najlepszy katalog cyfrowy – The Avon Company
Za wyjątkowy katalog cyfrowy znany ze swojej czytelności, przyciągających wzrok elementów wizualnych, elementów interaktywnych, w tym możliwości klikania i kupowania oraz eleganckiego wyglądu przyciągającego klientów, którzy chcą dowiedzieć się więcej o firmie i jej produktach.
Najbardziej Innowacyjny – Rodan + Fields
Za korzystanie z innowacyjnej technologii, kreatywnych rozwiązań technicznych w celu zapewnienia konsumentom bezproblemowego doświadczenia w handlu elektronicznym.
Działalność filantropijna – USANA Health Sciences, Inc.
Za korzystanie z solidnego, cyfrowego podejścia filantropijnego i programu, który zainspirował innych do nawiązania kontaktu ze swoimi społecznościami.
Najlepsza aplikacja mobilna – Nu Skin Enterprises
Uhonorowana za innowacyjną i odnoszącą sukcesy aplikację mobilną, która ułatwia konsumentom zakupy.
Best Social Buzz – Arbonne International, LLC
Uznana za utrzymywanie się w cyfrowej czołówce docelowych odbiorców dzięki tworzeniu kampanii generującej szum z kreatywnymi i unikalnymi treściami.
Najlepsza kampania rekrutacyjna – Rodan + Fields
Przykuwająca uwagę kampania nagrodzona za edukację i przedstawienie firmy konsumentom w atrakcyjny, bezpośredni i prosty sposób.