Arbonne, Nu Skin, Avon, SeneGence, Usana, Auxano, Rodan + Fields… czyli zdobywcy nagrody DSA Digital Marketing Award

przez Maciej Maciejewski
2074 odsłony

Podczas spotkania DSA VISION 2023: Sales and Marketing Conference, które odbyło się w siedzibie network marketingowej spółki Nu Skin (Provo, USA), Amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (Direct Selling Associations, DSA) ogłosiło zwycięzców nagród DSA Digital Marketing Awards.

– Sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy przeszły ewolucyjną zmianę, ale branża będzie ulegała dalszej, znacznej metamorfozie, ponieważ krajobraz cyfrowy nadal wpływa na konsumentów. Członkowie DSA przodują w tworzeniu transformacyjnych doświadczeń e-commerce. W tym roku mam przyjemność wyróżnić firmy członkowskie DSA, które napędzają rozwój i rozpoznawalność w sektorze dzięki innowacyjnym programom i kampaniom marketingu cyfrowego.

Nagrody DSA Digital Marketing Awards przyznawane są wybitnym programom, które firmy członkowskie stowarzyszenia wdrożyły w ciągu ostatniego roku. Zwycięzcami DSA Digital Marketing Awards 2022 są:

Najlepsze na Facebooku – SeneGence International

Za zapewnienie dystrybutorom, klientom i ogółowi społeczeństwa dostępu do zasobów, przekazu i informacji zwrotnych w sposób osobisty i natychmiastowy.

Najlepsze na Instagramie – USANA Health Sciences, Inc.

Uznana za mistrza w dzieleniu się z aktywną społecznością wyjątkowymi treściami i wysokim poziomem zaangażowania na Instagramie.

Najlepszy dostawca w mediach społecznościowych – AUXANO

Uznana za wiodącego dostawcę dla branży w oparciu o strategiczne kampanie cyfrowe i rozwój platformy mediów społecznościowych.

Najlepszy katalog cyfrowy – The Avon Company

Za wyjątkowy katalog cyfrowy znany ze swojej czytelności, przyciągających wzrok elementów wizualnych, elementów interaktywnych, w tym możliwości klikania i kupowania oraz eleganckiego wyglądu przyciągającego klientów, którzy chcą dowiedzieć się więcej o firmie i jej produktach.

Najbardziej Innowacyjny – Rodan + Fields

Za korzystanie z innowacyjnej technologii, kreatywnych rozwiązań technicznych w celu zapewnienia konsumentom bezproblemowego doświadczenia w handlu elektronicznym.

Działalność filantropijna – USANA Health Sciences, Inc.

Za korzystanie z solidnego, cyfrowego podejścia filantropijnego i programu, który zainspirował innych do nawiązania kontaktu ze swoimi społecznościami.

Najlepsza aplikacja mobilna – Nu Skin Enterprises

Uhonorowana za innowacyjną i odnoszącą sukcesy aplikację mobilną, która ułatwia konsumentom zakupy.

Best Social Buzz – Arbonne International, LLC

Uznana za utrzymywanie się w cyfrowej czołówce docelowych odbiorców dzięki tworzeniu kampanii generującej szum z kreatywnymi i unikalnymi treściami.

Najlepsza kampania rekrutacyjna – Rodan + Fields

Przykuwająca uwagę kampania nagrodzona za edukację i przedstawienie firmy konsumentom w atrakcyjny, bezpośredni i prosty sposób.

Mogą Cię również zainteresować