Firma ARIIX przeżyła serię świetnych tygodni sprzedaży w końcówce 2020 roku i ustanowiła nowe rekordy finansowe w Europie. Wprowadzenie nowej marki produktów do pielęgnacji skóry Lucim oraz ponowne wprowadzenie na rynek oczyszczacza powietrza Puriti Multi-Effect Air przyczyniły się do dynamicznego rozwoju w tym regionie. Co oczywiste spółka przeszła też na organizację szkoleń i innych wydarzeń w trybie online, co spowodowało wzrost zaangażowania w mediach społecznościowych aż o 300%.
– Mógłbym powiedzieć o naszej strategii, mógłbym powiedzieć o naszym zaangażowaniu, ale myślę, że najważniejsze jest, aby powiedzieć o tym, jak wdzięczni jesteśmy za każdego członka naszej rodziny NewAge ARIIX – skomentował Cameron Bott, regionalny prezes ds. eksportu w ARIIX. – Mogę dodać tylko tyle, że dziękuję z głębi serca. Dziękuję za wytrwałość i doskonałość w tym wszystkim, co wielu dystrybutorów przeżyło przez ten niezwykle trudny rok. Dziękujemy za uczciwość i otwartość w dyskusjach. Dziękuję Wam za wytrwałość i siłę. Dziękuję za zrozumienie, co naprawdę oznacza bycie partnerem marki. Nigdy nie spotkałem grupy ludzi, zarówno w terenie, jak i w zespole korporacyjnym, którzy mają tyle pasji do branży, którą się zajmują. Ta pasja jest siłą napędową tego wielkiego sukcesu. Kochamy to, co robimy. Dopiero zaczynamy się rozwijać i nie mamy planów, żeby w najbliższym czasie przyhamować! – dodał Cameron Bott.
Jako ciekawostkę należy dodać, że firma ARIIX została pod koniec 2020 roku oficjalnie zakupiona przez amerykański koncern NewAge Inc. z siedzibą w Kolorado. Porozumienie o przejęciu niebawem połączy przychody tych dwóch podmiotów gospodarczych oraz czterech kolejnych spółek e-commerce i sprzedaży bezpośredniej: Zennoa, LIMU, MaVie i Shannen.
– Ta fuzja stanowi duże wzmocnienie NewAge w modelu direct-to-customer, w którym widzimy najbardziej znaczące możliwości wzrostu i rentowności. Wierzymy, że mamy teraz skalę, zespół, marki i siłę finansową zdolne do tego, aby napędzać doskonałe wzrosty i zwroty dla akcjonariuszy oraz wszystkich naszych cenionych, niezależnych przedstawicieli i konsultantów na całym świecie – skomentował Brent Willis, dyrektor generalny w NewAge.
Decydenci NewAge oczekują, że łączne roczne przychody netto tych firm przekroczą 500 mln USD, przy mieszanej marży brutto na poziomie 70% i przewidywanej EBITDA na poziomie ponad 30 mln USD. Fred Cooper, dyrektor generalny w ARIIX, dołączył do rady dyrektorów NewAge.
Komentarz Aleksandry Quartel: – Uwielbiam ARIIX, ponieważ ta firma stawia swoich przedstawicieli na pierwszym miejscu. To chyba jedyna firma MLM, która ma kartę praw chroniącą swoich przedstawicieli. Niedawno ARIIX połączyła się z globalną firmą NewAge, co uczyniło nas spółką publiczną. Teraz wszyscy przedstawiciele mogą być również współwłaścicielami biznesu ARIIX poprzez zakup akcji. Marketing sieciowy jest obecnie najlepszym sposobem na uzyskanie dochodu rezydualnego i pasywnego. Wszystko czego człowiek potrzebuje to telefon i dostęp do internetu. I jesteśmy w biznesie. Działalność w zakresie marketingu sieciowego rozpoczęłam 5 lat temu i stało się to dla mnie szansą globalną. Mam partnerów biznesowych w Kanadzie, Australii, Polsce, a teraz nawet w Afryce. Dzięki wysokiej jakości produktom zdrowotnym ARIIX stałam się zdrowsza i młodsza. Uwielbiam w tym również to, że pomagam ludziom odzyskać zdrowie od wewnątrz, a także pomagam im w kwestiach finansowych. Dzięki marketingowi sieciowemu nie muszę martwić się o swoją przyszłość. Wiem, że moje cotygodniowe wypłaty będą rosły bez względu na to, jak rozwija się ekonomia płac w całej gospodarce.