Avon przedstawia globalny rebranding marki

przez Maciej Maciejewski

Spółka Avon Worldwide ujawniła swoją nową kampanię zatytułowaną „Embrace Your Power” oraz specjalnie dobrane do tej akcji portfolio produktów. Wszystko w ramach globalnego rebrandingu i metamorfozy związanej z tożsamością rynkową.

źródło: Avon.com

Trzy tygodnie temu informowaliśmy na łamach Network Magazynu o finansowych perypetiach w grupie Natura &Co (właściciel Avon) i związanym z tym faktem rozczarowaniu wśród inwestorów: „Właściciele AVON sfrustrowani słabymi wynikami finansowymi”. Ponoć lekarstwem ma być przygotowany i właśnie ogłoszony rebranding marki.

„We współpracy z Wunderman Thompson UK – londyńską firmą konsultingową ds. kreacji, 135-letnia marka Avon została odświeżona dzięki nowemu podejściu wizualnemu i kreatywnemu oraz zintegrowanej kampanii, która celebruje stojące za firmą kobiety” – informuje biuro prasowe spółki.

„Rebranding jest próbą ożywienia obecności firmy w Wielkiej Brytanii, gdzie jej ślad nieco wyblakł oraz zwiększenia jej obecności na nowych, rozwijających się rynkach, takich jak Polska i Rumunia” – czytamy w informacji prasowej.

„To wspaniały sojusz z niesamowitym zespołem Wunderman Thompson, dzielący wspólne wartości i ważny cel, jakim jest wzmocnienie pozycji kobiet” – napisała w oświadczeniu dyrektor generalna Avon, Angela Cretu. Jakie będą efekty tej kampanii dowiemy się już niebawem, zbierając dane dotyczące wyników finansowych za rok 2023.

Mogą Cię również zainteresować