Awangarda w technologiach

przez Michał Walter

Canyon – marka designerskich produktów związanych z branżą IT, urządzeń peryferyjnych do komputerów, zaprezentowała nową kolekcję akcesoriów o nazwie x-ray. Jej stylistyka przywodzi na myśl roentgenowskie zdjęcia, na których widać jak na dłoni wnętrze urządzenia.


Jest to absolutnie nowy trend w wyglądzie akcesoriów. Inspiracją dla stylistów tej gamy jest nurt we współczesnej sztuce reprezentowany przez brytyjskiego artystę Hugh Turveya, którego wizjonerski sznyt zdobi akcesoria x-ray. Nowa edycja będzie również sygnowana jego podpisem. Przede wszystkim jednak zmienia się kolor nadruku – z niebieskiego na kombinację odcieni zieleni i żółci, co jest bliższe koncepcji x-ray zapisanej w zbiorowej wyobraźni.


Produkty z tej serii dedykowane są do graczy komputerowych, fanów nowych technologii oraz pasjonatów kreatywnych rozwiązań. Znakiem firmowym tej ekstrawaganckiej kolekcji pozostaje wierne, wręcz drobiazgowe odzwierciedlenie malowniczych obrazów właściwych sztuce Turveya i precyzyjne naniesienie ich na powierzchnię elektronicznych urządzeń oraz akcesoriów Canyona. Serię Canyon x-ray tworzą urządzenia: słuchawki, myszki przewodowe i bezprzewodowe czy głośniki komputerowe z charakterystycznym wzorem imitującym skomplikowany układ komponentów. To propozycja dla młodych i wyrazistych ludzi. Gamę produktów uzupełniają: torby, plecaki oraz naklejki. Edycja limitowana serii wchodzi do sprzedaży w październiku br.

Mogą Cię również zainteresować