Beatrice Nelson Beer z PM-International wybrana na prezesa Seldii

przez Maciej Maciejewski

Seldia (European Direct Selling Association) ogłosiła, że na nowego prezesa stowarzyszenia została wybrana Beatrice Nelson Beer, która jest głównym prawnikiem w PM-International, a także globalnym szefem ds. prawnych, regulacyjnych, zgodności i zasobów ludzkich. Nowe stanowisko będzie pełniła przez następne trzy lata, zastępując Philippe’a Jacquelineta, dyrektora generalnego firmy Captain Tortue.

Beatrice Nelson Beer

– To wielki zaszczyt zostać wybraną do prowadzenia tak ważnego stowarzyszenia. Sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy oferują fantastyczne możliwości w dzisiejszym, elastycznym środowisku pracy dla ludzi z różnych środowisk, chcących zmaksymalizować swój potencjał i zarobić dodatkowe pieniądze. Ponieważ sam DS/MLM nadal przechodzi transformację w erze cyfrowej, nie mogę się doczekać, aby poprowadzić ciągłą transformację Seldia, abyśmy mogli wspólnie w pełni wykorzystać nadchodzące możliwości – powiedziała Beer.

Dzięki tej nominacji zarząd Seldia jest teraz zrównoważony pod względem płci i obejmuje pięć kobiet i pięciu mężczyzn, w tym sekretarzy generalnych holenderskich, francuskich, włoskich, hiszpańskich, szwedzkich i bałtyckich stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej.

– Sprzedaż bezpośrednia i network marketing się zmienia, podobnie jak Seldia – powiedziała Laure Alexandre, dyrektor wykonawczy Seldia. – Sprzedawcami bezpośrednimi w UE jest 79% kobiet. Zespół Seldii składa się wyłącznie z kobiet, a nasz zarząd również ewoluuje, aby to odzwierciedlić. W obliczu nadchodzących zmian regulacyjnych i społecznych z niecierpliwością czekam na współpracę z Beatrice przez następne trzy lata.

Seldia została założona w 1968 roku, aby być głosem europejskiego sektora sprzedaży bezpośredniej w tym prężnie rozwijającego się systemu marketing sieciowy (MLM). Organizacja reprezentuje 25 stowarzyszeń krajowych, 15 firm, 11 usługodawców, a także głosy wielu milionów niezależnych przedsiębiorców prowadzących sprzedaż bezpośrednią.

„Integracyjny i zrównoważony rynek europejski, który umożliwia firmom, sprzedawcom bezpośrednim i klientom bezpieczną interakcję, przynosi korzyści wszystkim. W Seldia pracujemy nad stworzeniem środowiska, w którym nasz sektor może nadal ewoluować i dostosowywać się do potrzeb dzisiejszych klientów i społeczności. Naszą misją jest promowanie i reprezentowanie na poziomie europejskim interesów stowarzyszeń członkowskich i firm, a także głosów sprzedawców prowadzących sprzedaż bezpośrednią. Promujemy dynamiczny i niezawodny kanał dystrybucji, w środowisku godnym zaufania dla konsumentów i sprzedawców bezpośrednich; szansę dla osób w każdym wieku, bez względu na płeć czy poziom wykształcenia na rozwijanie własnego biznesu przy niewielkim ryzyku.

Współpracujemy z wieloma europejskimi interesariuszami, aby promować korzyści płynące z systemu DS/MLM koncentrując się na naszych podstawowych wartościach – wolności, zaufaniu i więzi osobistej. Obejmuje to utrzymywanie i budowanie kontaktów z urzędnikami UE, organizacjami biznesowymi i grupami interesów konsumentów. Naszym celem jest umożliwienie jasnego zrozumienia, jak działa sprzedaż bezpośrednia i MLM, a także podkreślenie różnorodnych korzyści, jakie nasz sektor przynosi Europie.

Utrzymanie i ochrona najwyższych standardów etyki i ochrony dla firm, sprzedawców bezpośrednich i klientów jest podstawową częścią naszej pracy. Nasz Europejski Kodeks Postępowania gwarantuje kompleksową ochronę zarówno klientom, jak i sprzedawcom bezpośrednim, wykraczającą poza zabezpieczenia przewidziane prawem” – czytamy na stronie internetowej stowarzyszenia.

Mogą Cię również zainteresować