– Zmiana nazwy i wizerunku naszej marki wynika z analizy potrzeb i oczekiwań naszych przedstawicieli i klientów oraz dynamicznego rozwoju firmy na rynkach europejskich – powiedział nam Michał Mierzwiński, prezes zarządu BetterStyle International. – Chcemy w ten sposób podkreślić, że nasi przedstawiciele i klienci tworzą międzynarodową społeczność i codziennie kreują nowy, lepszy styl swojego życia, korzystając z naszych produktów. Pragniemy im to ułatwić, umożliwiając rozwój i niezależność finansową, towarzysząc w codziennych obowiązkach domowych i poprawiając jakość życia – dodał prezes.
BetterStyle czerpie z tradycji brytyjskich korzeni i kontynuuje swój rozwój na europejskich rynkach. Od 2007 roku firma działa w Polsce, łącząc stabilność z nieustannym wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań. Spółka jest laureatem wielu wyróżnień i nagród potwierdzających jej pozycję na rynku.
– Biznes budujemy na wieloletniej tradycji i zdobytym doświadczeniu. Nasze portfolio produktowe nadal pozostaje tak różnorodne i wszechstronne, że budzi zainteresowanie bardzo szerokiej grupy klientów – mówi Renata Frączkiewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu w BetterStyle. –Nie ma dwóch takich samych użytkowników, każdy ma swój styl, który pragnie pokazać światu. To skłoniło nas do przeprowadzenia rebrandingu. Dzięki temu będziemy mogli dalej poszerzać asortyment również o kategorie, które do stylu bezpośrednio nawiązują. Chcemy więcej mówić o tym co nas łączy, jacy jesteśmy i jak możemy ułatwiać sobie codzienne obowiązki domowe – dodała.
Betterware od wielu lat było synonimem pomysłowych produktów ułatwiających gotowanie, sprzątanie, utrzymanie porządku w domu i ogrodzie, tworzenie przytulnej przestrzeni i aktywne spędzanie czasu, a także dbanie o swoje zdrowie i urodę (marka Blue Nature).
– Z biegiem czasu zauważyliśmy, że oferowane przez nas produkty stały się nie tylko funkcjonalnymi przedmiotami, ale na stałe wpisały się w życie naszych przedstawicieli i klientów. To, w jaki sposób korzystają oni z produktów BetterStyle, jak za ich pomocą wyrażają siebie, tak naprawdę stanowi o wartości naszej marki – podsumowuje Michał Mierzwiński.
Plan marketingowy i warunki współpracy przedstawicieli z firmą nie uległy zmianie. Każda osoba zainteresowana budową własnego biznesu może elastycznie korzystać z oferowanych przez BetterStyle możliwości biznesowych.
– Zasady dołączenia do BetterStyle pozostają bez zmian – komentuje Renata Frączkiewicz. – Nadal stwarzamy każdej zainteresowanej osobie trzy różne możliwości: można kupować produkty dla siebie i rodziny taniej, można je sprzedawać traktując to zajęcie jako dodatkowe źródło dochodu, można także rozwijać swój zespół i budować własny biznes. Nowy wizerunek podkreśla nasze zobowiązanie, że chcemy umożliwić każdemu życie i działanie we własnym stylu.