Biznes MLM i Światowy Szczyt Oceaniczny

przez Maciej Maciejewski

Firma Mary Kay ogłosiła, że z dumą uczestniczyła w XI World Ocean Summit & Expo, który odbył się w portugalskiej Lizbonie w dniach 11–13 marca. Jako sponsor szczytu na poziomie brązowym spółka wykazała swoje zaangażowanie we wspieranie zrównoważonej gospodarki poprzez długoletnią współpracę z The Nature Conservancy (TNC).

Coroczny World Ocean Summit & Expo organizowany przez Economist Impact zgromadził ponad 200 prelegentów-ekspertów i zróżnicowaną, międzynarodową publiczność. Spotkania skupiały się na praktycznych rozwiązaniach niektórych z najpilniejszych wyzwań oceanicznych, podkreślając znaczenie wspólnych wysiłków między różnymi sektorami.

Sandra Silva, dyrektor generalna Mary Kay Portugalia, wzięła aktywny udział w dyskusji panelowej zatytułowanej „Developing blue nature-based projects”. Podzieliła się spostrzeżeniami na temat kluczowej potrzeby wspólnych wysiłków w zakresie ochrony mórz i podkreśliła wpływ uwzględniania perspektywy płci w inicjatywach stawiających czoła wyzwaniom związanym ze zmianą klimatu i utratą różnorodności biologicznej.

– Nasz udział w tegorocznym Światowym Szczycie Oceanicznym polegał nie tylko na wzmocnieniu zaangażowania się w ochronę oceanów, ale także na zwróceniu uwagi na kluczową rolę kobiet w tych wysiłkach – powiedziała Silva.

Mary Kay od 37 lat pracuje nad podniesieniem świadomości na temat zdrowia oceanów i raf koralowych poprzez wsparcie organizacji The Nature Conservancy. Niektóre z najnowszych projektów obejmują odbudowę Super Reef w regionie Azji i Pacyfiku oraz inne projekty na Hawajach, Palau, Wyspach Marshalla i Belize. Projekty te wpisują się w misję Mary Kay, która polega nie tylko na wzbogacaniu życia, ale także zapewnianiu długowieczności i zdrowia środowiska morskiego przyszłym pokoleniom.

Mogą Cię również zainteresować