BIZNESOWY KOMPAS #29. Jak wybrać grupę odbiorców w social media?

przez Maciej Maciejewski
191 odsłony

Witam networkerzy. Zapraszam na kolejny live z cyklu Biznesowy Kompas. Tym razem podzielę się moim odkryciem z ostatniego czasu oraz podam kilka pytań, które warto sobie zadać, żeby odnaleźć tzw. niszę. To pomoże Wam budować biznes MLM. Będzie lekko i przyjemnie.

W obecnych czasach, zwłaszcza po okresie pandemii, mocno weszliśmy w świat online. To niesamowita strefa przeogromnych możliwości dla rozwoju network marketingu. Z drugiej strony jest nas coraz więcej i robi się spora konkurencja, dlatego wielu z nas zastanawia się w jaki sposób można się wybić spośród wszystkich networkerów zasilających ten rynek. Co zrobić? Koniecznie zobacz ten live.  

Live można zobaczyć w tym miejscu: NETWORK MAGAZYN

Nasze pozostałe archiwalne materiały znajdziesz tutaj: YOUTUBE 

Zapraszamy również na fanpage projektu: FACEBOOK 

Gabriela Wojciechowska przede wszystkim jest liderem network marketingu. Z wykształcenia nauczyciel po studiach pedagogicznych, który zwolnił się z etatu w państwowej placówce, aby swój czas poświęcić na budowanie biznesu. Jeździ nowym BMW 218i, który odebrała za wyniki w biznesie sieciowym. Stawia na rozwój, dlatego jest absolwentem szkoły Improsprzedaży Joanny Gdaniec oraz Szkoły Świadomych Liderów i Trenerów Beaty Kapcewicz, a zdobytą tam wiedzę wykorzystuje w codziennych działaniach ze swoim zespołem. Prywatnie żona i mama 2 wspaniałych nastolatków, zawsze z uśmiechem i radością patrząca na świat. Trenuje karate kyokushin, z którego czerpie wiele wartości zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, a jej życiowe motto brzmi: „Czarny pas to biały pas, który nigdy się nie poddał”. W ferworze „walki” bardzo często też powtarza, że „nie ma nic złego w tym, iż chcemy więcej, im więcej mamy, bo tym więcej możemy dać innym”.

Mogą Cię również zainteresować