Bogumiła Mucha w cyklu Rozmowy o dobrym biznesie

przez Maciej Maciejewski
1050 odsłony

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu kobiety musiały walczyć o swoje podstawowe prawa jak lwice. Emancypantki, feministki, sufrażystki, czarne pantery… Choć dziś pod kątem niektórych dziedzin życia jeszcze się mówi o braku równouprawnienia, to w biznesie panie bardzo często odnoszą większe sukcesy niż mężczyźni.

Bogumiła Mucha

W sektorze sprzedaż bezpośrednia i network marketing potwierdzają te trafne spostrzeżenia choćby suche fakty. Prawie 80% działających osób w branży DS/MLM to właśnie kobiety. Płeć piękna lepiej sobie radzi na wielu ważnych stanowiskach i w poważnym biznesie z bardzo prostego powodu – są inne. Pod wieloma ważnymi względami i na wielu płaszczyznach. Przede wszystkim – bez dwóch zdań – mają lepiej rozwiniętą szeroko rozumianą komunikację interpersonalną (werbalna i niewerbalna). No i mają mocniejszą psychikę.

O tym jak kobiety przekuły w biznesie MLM koronawirusa i kwarantannę na sukces rozmawiałem niedawno z charyzmatyczną Bogumiłą Muchą, która współpracuje z polską spółką S’OUVRE. Moja rozmówczyni uczy ludzi, jak stawiać swoje pierwsze kroki w internecie oraz jak zbudować dochodową markę osobistą na lata. Jest ekspertem w dziedzinie rozwoju, psychologii i budowania biznesu za pomocą social mediów. Zaraża innych pasją do ludzi i samorealizacji. Ale jednocześnie jest także kobietą silną, ambitną i niezależną.

„Swoją przedsiębiorczość rozwijam już od najmłodszych lat. Inspiruję ludzi do zadbania o swoje finanse tworząc dochody pasywne z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Od 7 lat buduję zespoły ucząc i trenując innych umiejętności komunikacji oraz sprzedaży. Moją misją jest sprawiać, aby ludzie realizowali swój potencjał, spełniali swoje marzenia, dbali o swoją przedsiębiorczość, relacje z innymi i finanse przy użyciu mediów społecznościowych” – powiedziała. Zapraszam na rozmowę:

Mogą Cię również zainteresować