Charytatywna akcja firmy Kyäni dla Community Food Basket Idaho Falls

przez Maciej Maciejewski

Network marketingowa społeczność oraz pracownicy firmy Kyäni świętowali niedawno sześć lat obchodów Dnia Caring Hands. Rocznicę uwieńczyli udziałem w wielkim wyzwaniu polegającym na zebraniu żywności dla amerykańskiego projektu charytatywnego Community Food Basket Idaho Falls.

Ekipa z network marketingowej firmy Kyäni pomogła uzupełnić wyczerpane zapasy banku żywności, zbierając datki na konkretne produkty od sąsiadów, przyjaciół i ich rodzin w ciągu dwóch tygodni. Ostatecznie spółka Kyäni podarowała na akcję 8 168 funtów artykułów spożywczych, aby pomóc nakarmić rodziny zgromadzone w społeczności Idaho Falls. Ariel Jackson, dyrektor wykonawczy Community Food Basket powiedział ostatnio dla portalu EastIdahoNews.com, że podczas, gdy w banku żywności zwykle brakuje zapasów latem, został on teraz jeszcze bardziej wyczerpany pandemią COVID-19. Stąd pomysł zorganizowanie zbiórki. Jak widać ludzie związani z biznesem MLM są w tych ciężkich czasach bardzo kreatywni.

– W imieniu wszystkich współpracowników Kyäni, pragnę podziękować tym, którzy przyczynili się do pomocy w lokalnych społecznościach podczas Dnia Caring Hands pomimo tych trudnych czasów. To pokazało, że dzięki ciekawym pomysłom i wspólnemu wysiłkowi, razem możemy zmienić świat.

Community Food Basket Idaho Falls (CFBIF – wcześniej znany jako Idaho Falls Community Food Bank) to projekt non-profit, który rozpoczął działalność w 1980 roku jako wysiłek społeczności kilku kościołów w celu zaspokojenia nagłych potrzeb okolicznej ludności. Obecnie CFBIF działa na rzecz zaspokojenia potrzeb żywnościowych rodzin i osób stojących w obliczu braku bezpieczeństwa żywnościowego w znacznie większym obszarze USA. Obecnie obsługuje ponad 850 rodzin miesięcznie, a przez kilka miesięcy w roku pomoc jest skierowana nawet do ponad 1000 rodzin (ponad 4000 osób).

Mogą Cię również zainteresować