Ekipa z network marketingowej firmy Kyäni pomogła uzupełnić wyczerpane zapasy banku żywności, zbierając datki na konkretne produkty od sąsiadów, przyjaciół i ich rodzin w ciągu dwóch tygodni. Ostatecznie spółka Kyäni podarowała na akcję 8 168 funtów artykułów spożywczych, aby pomóc nakarmić rodziny zgromadzone w społeczności Idaho Falls. Ariel Jackson, dyrektor wykonawczy Community Food Basket powiedział ostatnio dla portalu EastIdahoNews.com, że podczas, gdy w banku żywności zwykle brakuje zapasów latem, został on teraz jeszcze bardziej wyczerpany pandemią COVID-19. Stąd pomysł zorganizowanie zbiórki. Jak widać ludzie związani z biznesem MLM są w tych ciężkich czasach bardzo kreatywni.
– W imieniu wszystkich współpracowników Kyäni, pragnę podziękować tym, którzy przyczynili się do pomocy w lokalnych społecznościach podczas Dnia Caring Hands pomimo tych trudnych czasów. To pokazało, że dzięki ciekawym pomysłom i wspólnemu wysiłkowi, razem możemy zmienić świat.
Community Food Basket Idaho Falls (CFBIF – wcześniej znany jako Idaho Falls Community Food Bank) to projekt non-profit, który rozpoczął działalność w 1980 roku jako wysiłek społeczności kilku kościołów w celu zaspokojenia nagłych potrzeb okolicznej ludności. Obecnie CFBIF działa na rzecz zaspokojenia potrzeb żywnościowych rodzin i osób stojących w obliczu braku bezpieczeństwa żywnościowego w znacznie większym obszarze USA. Obecnie obsługuje ponad 850 rodzin miesięcznie, a przez kilka miesięcy w roku pomoc jest skierowana nawet do ponad 1000 rodzin (ponad 4000 osób).