źródło: www.sxc.hu
Zachęcamy do udziału w nim zarówno firmy z sektora DS/MLM, które często przecież mają kontakt z mediami, jak i poszczególnych, niezależnych przedsiębiorców. Szkolenia odbywają się w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt przewiduje przeprowadzenie cyklu 26 szkoleń w największych miastach Polski, skierowanych do przedsiębiorców, kadry zarządzającej firmami oraz pracowników, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, kwalifikacje i świadomość w obszarze public relations i komunikacji.
Podczas trzydniowych warsztatów poruszane będą kwestie związane z informacjami dotyczącymi PR. Uczestnicy szkolenia poznają cele, funkcje i strategie public relations. Poznają metody komunikacji wewnętrznej i strategie działania w kryzysie. Dowiedzą się na czym polega PR produktowy, jakie znaczenie dla firmy maja działania lobbingowe i co dają kontakty z mediami. Spotkania stacjonarne są uzupełniane warsztatami e-learningowymi, dzięki którym kursanci mają możliwość konsultowania się z ekspertem i wymiany doświadczeń pomiędzy sobą. Szkolenia zakończą się w kwietniu 2012 roku. Najbliższe odbędą się w: Zielonej Górze – 11-13.05, Lublinie – 25-27.05, Bydgoszczy – 1-3.06 i Słupsku – 15-17.06.2011 roku.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt:
tel/faks: 22 50-44-274