DNA W BIZNESIE. Filary skutecznej sprzedaży w marketingu sieciowym (MLM)

przez Maciej Maciejewski
1123 odsłony

Działasz w marketingu sieciowym lub rozważasz przyłączenie się do takiego biznesu? Współpraca z dobrą firmą MLM to świetny pomysł, kiedy chcesz zbudować sobie stabilny biznes i mieć dochód pasywny. Jest jedno ale… Musisz wyeliminować najczęstsze błędy i wznieść swoją sprzedaż na wyższy poziom.

Anna Urbańska

Warto umieć sprzedawać. Ta umiejętność (obok skutecznej rekrutacji i budowania zespołu) jest kluczowa, jeśli chcesz odnieść sukces w tej branży. Dlaczego? Bo sprzedajesz nie tylko produkty, ale również ideę współpracy z Tobą – w końcu zespół w tym biznesie jest jednym z filarów sukcesu.

Umiejętność „czytania ludzi” to kolejna ważna kompetencja – poznanie motywów zakupowych klienta ułatwia znalezienie w swoim produkcie lub usłudze dokładnie tego, czego ludzie potrzebują.

Wówczas klient sam zapyta: „Jak mogę to kupić i gdzie mogę zapłacić?” Czy to nie marzenie każdego sprzedawcy?

O sprzedaży w marketingu sieciowym (MLM) mówiła podczas szkolenia online Ania Urbańska, przedsiębiorca z prawie 25-letnim doświadczeniem, która obaliła wszelkie mity dotyczące sprzedaży i pokazała, jak sprzedawać skutecznie. O czym jest ten wykład?

  • Jakie aspekty bierzemy pod uwagę, kiedy dokonujemy zakupu?
  • Czym są motywy zakupowe i jaki mają wpływ na nasze decyzje?
  • Jak pracować ceną?
  • Czym jest „dopracowanie” i follow-up?
  • Triada udanej sprzedaży.

A dla kogo jest to szkolenie? Dla osób, które pracują w marketingu sieciowym lub dopiero to rozważają, dla sprzedawców i handlowców, którzy na co dzień sprzedają swoje produkty lub usługi, dla liderów, kierowników, dyrektorów zespołów sprzedażowych, dla każdego, kto chciałby poznać i zrozumieć, w jaki sposób klient podejmuje decyzje zakupowe.

Sprzedaż to najważniejszy punkt każdego przedsięwzięcia biznesowego. Każdego. Bez sprzedaży nic się nie dzieje. Zobacz to nagranie i poznaj SPRAWDZONE oraz SKUTECZNE sposoby na podniesienie sprzedaży w marketingu sieciowym.

Autorka szkolenia jest master trenerem STRUCTOGRAM, neurocoachem, autorką 9 książek. Structogram to metodologia, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi ludźmi. Wiedzę zdobywa u takich mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T. Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, CiNbank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 24 lat zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu oraz partnerem Instytutu Colina Rose (Szybkiangielski.pl) – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jest absolwentką 6 kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach.

Autorka książek: „Otrzep kolana i biegnij”, „Mózg fabryka sukcesu”, „Teraz autentyczność” oraz współautorką: „Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”, „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”czy charytatywnego projektu „Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”. W 2019 roku, wraz z Pawłem Jarząbkiem, wydała bestsellerową pozycję biznesową „DNA Biznesu. Rób biznes na własnych zasadach.19 lekcji, których nie nauczy Cię żaden uniwersytet”. Więcej informacji na stronie DNA-biznesu.pl. Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 000 osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji. Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

Mogą Cię również zainteresować