Informowaliśmy już o tym w jaki sposób niosą obecnie pomoc firmy reprezentujące sektor sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Pisaliśmy o akcjach Amway, Raypath, Jeunesse, Avon, Young Living, Pampered Chef, Monat i Herbalife. Teraz do tego zacnego grona przedsięwzięć MLM reagujących na obecne problemy, trzeba dodać spółkę dōTERRA.
Akcja wystartowała 8 kwietnia br. W jaki sposób? Firma dōTERRA przekazuje wszystkie wpływy ze sprzedaży swoich kolekcji Rose Lotion i Shea Butter (sprzedaż do 250 000 USD i mnożąc przychody trzy razy, aż do kwoty 750 000 USD). Takiej wysokości darowizna zostanie następnie przekazana na zestawy pomocnicze składające się z masek chirurgicznych, rękawiczek, środków dezynfekujących i innych elementów urządzeń dla pielęgniarek, lekarzy i osób udzielających pierwszej pomocy. Ponad 15 000 zestawów zostanie wysłanych do pracowników pierwszej linii w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
– Jesteśmy pod wielkim wrażeniem zachowaniem ludzi ze wszystkich środowisk, którzy spotykają się w tym trudnym czasie, aby pomagać sobie nawzajem i dawać pomoc tak bezinteresownie – powiedział Mark Wolfert, dyrektor wykonawczy w dōTERRA. – Kampanię nazwaliśmy „Match x 3” i jest to tylko jeden ze sposobów, w jakie nasza firma obecnie się angażuje. Uczestniczymy już w domowej inicjatywie tworzenia masek z Days for Girls International, a ostatnio uruchomiliśmy ruch #EngageInGood, aby pomóc światu dzielić się kreatywnymi sposobami bycia miłym na dystans. Za pomocą nowej akcji spółka dōTERRA ma wielki zaszczyt wspierać tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Jesteśmy wdzięczni za ich ciężką pracę – skomentował Wolfert.
Zestawy wsparcia dla pierwszej linii frontu walki z pandemią COVID-19 będą składane przez wolontariuszy firmy dōTERRA oraz Healing Hands Foundation i dystrybuowane w odpowiedzi na konkretne zgłoszenia. Sto procent wszystkich darowizn dōTERRA i fundacji Healing Hands zawsze trafia bezpośrednio do osób potrzebujących pomocy.