Era mediów społecznościowych czyli wystrzel swój biznes MLM w kosmos i generuj zyski z internetu

przez Maciej Maciejewski

Ale dzisiaj mamy czasy! Nie ma Cię w Google? Nie istniejesz. Nie ma Cię na Facebooku? Nikt Cię nie zna. Nie ma Cię na Instagramie? Nie zarabiasz. Era mediów społecznościowych. Takie są dziś realia w kwestii budowania marki, wizerunku, a w konsekwencji biznesu. Każdego. Także MLM.

źródło: Pixabay

Biznes robiony w systemie MLM rozgościł się w internecie na dobre. Już raczej każdy przedstawiciel tego sektora korzysta z tego fenomenu budując swoje network marketingowe struktury. A jeśli ktoś jeszcze tego nie robi, to za moment zrozumie, że zacząć musi. Dlaczego? Bo to świetne narzędzia do pozyskiwania nowych osób. Do nawiązywania nowych kontaktów.

Świetnie sprawdzają się w tej kwestii social media czyli wszystkie portale społecznościowe typu Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, a nawet TikTok. Tylko jest jeden problem. Aby zbudować sobie w tych miejscach porządną markę oraz wizerunek i w konsekwencji poznawać ludzi z całego świata, trzeba publikować wartościowe materiały. W tym celu dobrym pomysłem może być wcześniejsze zainicjowanie ciekawego bloga i później publikowane na nim materiały polecać na innych portalach. Oprócz tego, że na pewno kogoś zainteresujemy takimi dziełami – o ile będą ciekawe – możemy dodatkowo zbudować pokaźną listę kontaktów w postaci subskrybentów, do których możemy później wysyłać mailing.

Blog jest doskonałym miejscem, aby w przemyślany i dobrany do konkretnej grupy odbiorców sposób przedstawić wartości, jakimi kieruje się marka, czyli my. Dobrze prowadzony blog może być nie tylko źródłem informacji o marce czyli o nas, ale również pozwoli rozwiać wątpliwości potencjalnych klientów i współpracowników, przekonać ich do skorzystania z naszych usług lub produktów, w innej formie niż klasyczna strona ofertowa. Blog to również świetne narzędzie dla samych firm:

Blog jest świetnym źródłem wiedzy na temat problemów, jakie mogliby mieć potencjalni klienci z wykorzystaniem zasobów dostarczanych przez dane przedsiębiorstwo.

Blog to idealny sposób na autopromocję przez internet. Jeśli ktoś pragnie być rozpoznawalnym, oczekuje atencji oraz zwiększenia zasięgów to nie można się zastanawiać dłużej nad założeniem swojego bloga, który trafi do szerszego grona użytkowników i wyciągnie z wiecznej pustki. Profesjonalna obecność w social mediach to w dzisiejszych czasach pakiet korzyści, a to jak je wykorzystacie, zależy wyłącznie od Waszego podejścia do tematu.

Dobrze, ale jak zainicjować i dobrze prowadzić bloga? Jeśli już się zdecydujecie na ten ruch, to najlepiej korzystać ze wskazówek blogerów, którzy w tym zakresie osiągnęli sukces bo zrobili to profesjonalnie. Krótko. A jeśli jeszcze się zastanawiacie, to powinniście wysłuchać osoby, która już to zrobiła i wie, jakie są tego aspekty dodatnie.

Klaudia Stawiarska. Kosmiczna wiedza i nietuzinkowe umiejętności. Z wykształcenia jest event managerem i marketingowcem. Skończyła dzienne studia w Irlandii – Business with Event Management (Limerick Institute of Technology). Odkrywa niesamowite możliwości pracy przez internet i to właśnie pokazuje innym tak, aby również mogli doświadczyć wolności finansowej i niezależności w swoim niesamowitym życiu. Od początku 2017 roku zdobywa doświadczenie w branży MLM. Od tego momentu zaczęła się jej przygoda z biznesem online oraz budowaniem różnych źródeł dochodu za pomocą internetu. Jeśli chcecie wartościowych informacji o blogowaniu, o prowadzeniu bloga, najpierw koniecznie musicie zapoznać się z jej artykułem „17 powodów, dla których powinieneś zacząć swojego bloga, kiedy działasz w marketingu sieciowym”.

Mogą Cię również zainteresować