źródło: Flickr
W sumie przedsięwzięcie odbyło się dla ponad 3000 osób mających bezpośredni wpływ na ten biznes MLM w dziesięciu stanach USA, pięciu miastach na terenie Kanady, a także w San Juan (Portoryko) i Santo Domingo (Dominikana).
Sesje edukacyjne obejmowały wprowadzanie na rynek produktów i szkolenia technologiczne, a także luksusowe obiady dla czołowych dystrybutorów oraz ekskluzywne gale i podróże prywatnym odrzutowcem. Były one prowadzone z tłumaczeniem na żywo i językiem migowym.
– Sukces to nie tylko liczby, ale ludzie, z którymi się łączymy i wpływ, jaki na siebie wywieramy. W Farmasi zawsze koncentrowaliśmy się na budowaniu relacji i wspieraniu współpracy. Energia i poświęcenie, których byliśmy świadkami podczas naszych wydarzeń Farmasi on the Road były naprawdę inspirujące i już przekładają się na pozytywne wyniki dla naszej firmy. Nasz sukces jest odzwierciedleniem pasji i zaangażowania naszego zespołu i współpracowników – powiedział Emre Tuna, prezes firmy.