Farmasi on the Road. Biznes MLM odwiedza 17 miast w 3 krajach

przez Maciej Maciejewski

Spółka Farmasi oficjalnie zakończyła 17 dniową trasę biznesową, zwaną Farmasi on the Road, która dała ludziom wspaniałe sesje szkoleniowe i liczne doświadczenia uznania. Dystrybutorzy twierdzą, że było mocno ekskluzywnie i niezwykle inspirująco.

źródło: Flickr

W sumie przedsięwzięcie odbyło się dla ponad 3000 osób mających bezpośredni wpływ na ten biznes MLM w dziesięciu stanach USA, pięciu miastach na terenie Kanady, a także w San Juan (Portoryko) i Santo Domingo (Dominikana).

Sesje edukacyjne obejmowały wprowadzanie na rynek produktów i szkolenia technologiczne, a także luksusowe obiady dla czołowych dystrybutorów oraz ekskluzywne gale i podróże prywatnym odrzutowcem. Były one prowadzone z tłumaczeniem na żywo i językiem migowym.

– Sukces to nie tylko liczby, ale ludzie, z którymi się łączymy i wpływ, jaki na siebie wywieramy. W Farmasi zawsze koncentrowaliśmy się na budowaniu relacji i wspieraniu współpracy. Energia i poświęcenie, których byliśmy świadkami podczas naszych wydarzeń Farmasi on the Road były naprawdę inspirujące i już przekładają się na pozytywne wyniki dla naszej firmy. Nasz sukces jest odzwierciedleniem pasji i zaangażowania naszego zespołu i współpracowników – powiedział Emre Tuna, prezes firmy.

Mogą Cię również zainteresować