Firma dōTERRA ma nowego prezydenta na Europę, Eurazję i Bliski Wschód

przez Maciej Maciejewski

Spółka dōTERRA ogłosiła powołanie nowego prezydenta na Europę, Eurazję i Bliski Wschód. Firma od niedawna działa również na terenie Polski, gdzie dystrybutorzy oferują unikalne produkty wchodzące w skład oferty tego network marketingowego podmiotu oraz budują na terenie RP swoje struktury sprzedaży.

Murray Smith

Nowym prezydentem tego biznesu MLM został Murray Smith. Według firmy, jako jeden z pierwszych pracowników dōTERRA Europe, ten człowiek przyczynił się do osiągnięcia na rynku dwucyfrowego wzrostu z roku na rok, pomagając jednocześnie otwierać kilka nowych krajów.

David Stirling – założyciel i dyrektor generalny spółki podkreślił wkład Smitha również w rozwój liderów, a także wyznaczył jasne perspektywy na rozbudowę rynku: – Zarząd jest przekonany o umiejętnościach, doświadczeniu i ocenie Murraya w tym scentralizowanym zadaniu i czekamy na jego dalsze przedsięwzięcia w rozwój podległych mu regionów.

– Murray Smith jest integralną częścią biznesu dōTERRA Europe od 2014 roku – dodał Kirk Jowers, wiceprezes wykonawczy na Europę, Eurazję i Bliski Wschód. – Jego awans jest odzwierciedleniem niesamowitej pracy, jaką wykonuje i wynikiem znaczących obowiązków, które nosi na swoich barkach. Jesteśmy wdzięczni, że Murray i jego żona Heidi przeprowadzą się do Monachium w Niemczech, dzięki czemu będą mogli płynniej zintegrować się z naszymi ludźmi i zadaniami całego koncernu.

W trakcie swojej 30-letniej kariery Smith zajmował wysokie stanowiska strategiczne, operacyjne, produkcyjne, IT, z zakresu sprzedaż i marketing oraz zarządzania geograficznego. Pochodzi z Kanady, ale jego rodzina mieszkała w wielu krajach, w tym w Austrii, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego dōTERRA Europe w latach 2015-2017. Smith był także wiceprezydentem firmy zanim objął stanowisko prezydenta.

– Jestem zaszczycony, że mogę kontynuować moją pracę w Europie i budować wizję spółki wraz z wieloma wspaniałymi liderami – skomentował swój awans Smith. – Naszym celem jest wzrost i umocnienie pozycji, więc jasne jest, że podążamy we właściwym kierunku i nadal będziemy to robić. To wspaniały czas, aby budować swój biznes z tak dużą energią i rozmachem stworzonym przez wspaniałych doradców Wellness Advocates i pracowników dōTERRA.

Komentarz Marioli Pankiewicz-Zarzyckiej: – Jest sporo firm, do których warto się przyłączyć. Ale dlaczego dōTERRA? Dlatego, że popularność olejków eterycznych rośnie z dnia na dzień, a to za sprawą nowego trendu w dziedzinie zdrowia, który już opanował cały świat. Również za sprawą szybkości działania tych produktów, bo wystarczy dosłownie parę minut, aby po użyciu wybranego olejku poczuć się znacznie lepiej. To powoduje niespotykaną w MLM powtarzalność zakupów, bo w dōTERRA średnia retencja wynosi 65%. To wielokrotnie więcej niż obserwujemy w wypadku innych firm działających w branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. A to znaczy, że nieporównywalnie większa ilość zarejestrowanych osób w naszej sieci powtarza zakupy. Mówiąc wprost mniejsze grupy generują większy obrót, czyli jest łatwiej. Na koniec to, o czym lubię mówić najbardziej, czyli nieporównywalne z żadnym innym produktem zastosowanie olejków eterycznych – można je wdychać, używać wewnętrznie i zewnętrznie. Można je stosować do utrzymania czystości, do gotowania, w klubach fitness, w czasie treningu yogi. Ale ponad wszystko służą naszemu zdrowiu i to w dodatku niezwykle skutecznie. Zachęcam wszystkich, by spróbowali naszych produktów. Naprawdę są rewelacyjne!

Mogą Cię również zainteresować