źródło: Pixabay
Amerykańskim klientom Faberlic zaoferowana zostanie specjalnie dostosowana linia produktów lifestylowych, które spełniają lub nawet przekraczają bardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa i ochrony środowiska niż te wymagane przez europejskie praktyki regulacyjne. Oczekuje się, że oferta będzie się powiększać, ponieważ firma tradycyjnie co kilka tygodni wypuszcza nowe serie produktów, z których 70% jest wytwarzanych we własnym zakresie.
– Naszą misją jest pomóc każdemu stać się najlepszą wersją siebie, a realizujemy to poprzez naszą ofertę produktową, możliwości biznesowe w systemie MLM oraz zaangażowanie społeczne i środowiskowe – powiedział Konstantin Barmashov, CEO Faberlic.
Spółka planuje, że reputacja firmy w zakresie działalności charytatywnej również rozszerzy się na Stany Zjednoczone dzięki nowym pomysłom i akcjom. W ramach zaangażowania w odpowiedzialność środowiskową i świadomość społeczną firma zasadziła już 10 milionów drzew, przekazała wsparcie materialne i psychologiczne 10 000 młodych matek oraz rozdystrybuowała 15 milionów jednostek środków dezynfekujących od początku pandemii COVID-19.
– Wierzymy, że wkład w społeczeństwo i środowisko na świecie jest ważnym aspektem osobistego rozwoju naszego każdego dystrybutora. I tego ducha niesienia pomocy wniesiemy do naszych nowych działań na terenie Stanów Zjednoczonych – dodał Barmashov.
Więcej o historii i ofercie firmy Faberlic można przeczytać w naszej archiwalnej publikacji, zatytułowanej „Faberlic – historia, osiągnięcia, możliwości”.