Firma Faberlic rozpoczyna działalność w Stanach Zjednoczonych

przez Maciej Maciejewski

Dziś biznes MLM kwitnie, gdy inne branże borykają się z poważnymi problemami. Firma Faberlic z siedzibą główną w Europie rozszerza teraz swój zasięg rynkowy na Stany Zjednoczone. Obecnie spółka działa w 44 krajach z ponad 10 milionami klientów i 100 000 dystrybutorów.

źródło: Pixabay

Amerykańskim klientom Faberlic zaoferowana zostanie specjalnie dostosowana linia produktów lifestylowych, które spełniają lub nawet  przekraczają bardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa i ochrony środowiska niż te wymagane przez europejskie praktyki regulacyjne. Oczekuje się, że oferta będzie się powiększać, ponieważ firma tradycyjnie co kilka tygodni wypuszcza nowe serie produktów, z których 70% jest wytwarzanych we własnym zakresie.

– Naszą misją jest pomóc każdemu stać się najlepszą wersją siebie, a realizujemy to poprzez naszą ofertę produktową, możliwości biznesowe w systemie MLM oraz zaangażowanie społeczne i środowiskowe – powiedział Konstantin Barmashov, CEO Faberlic.

Spółka planuje, że reputacja firmy w zakresie działalności charytatywnej również rozszerzy się na Stany Zjednoczone dzięki nowym pomysłom i akcjom. W ramach zaangażowania w odpowiedzialność środowiskową i świadomość społeczną firma zasadziła już 10 milionów drzew, przekazała wsparcie materialne i psychologiczne 10 000 młodych matek oraz rozdystrybuowała 15 milionów jednostek środków dezynfekujących od początku pandemii COVID-19.

– Wierzymy, że wkład w społeczeństwo i środowisko na świecie jest ważnym aspektem osobistego rozwoju naszego każdego dystrybutora. I tego ducha niesienia pomocy wniesiemy do naszych nowych działań na terenie Stanów Zjednoczonych – dodał Barmashov.

Więcej o historii i ofercie firmy Faberlic można przeczytać w naszej archiwalnej publikacji, zatytułowanej „Faberlic – historia, osiągnięcia, możliwości”.

Mogą Cię również zainteresować