Firma Flavon znów otrzymała wyróżnienie Business Superbrands. To już czwarty raz z rzędu! Sztos

przez Maciej Maciejewski

Kochani tak się profesjonalnie buduje markę i wizerunek w biznesie. Tak się inteligentnie promuje unikalne atrybuty i wartości systemu MLM wśród społeczeństwa. Działająca w network marketingu marka Flavon znów zgarnęła nagrodę Business Superbrands. Czwarty raz z rzędu!

To bardzo prestiżowy konkurs biznesowy o ogólnoświatowym zasięgu. Udział w Superbrands odbywa się wyłącznie na specjalne zaproszenie, a oferuje się go naprawdę najwybitniejszym markom. Uzyskanie statusu Superbrands wzmacnia pozycję na rynkach, dodaje prestiżu i utwierdza konsumentów, dostawców i współpracowników, że kupują najlepszą markę w danej kategorii.

Superbrand oferuje konsumentom znaczące korzyści emocjonalne i fizyczne w stosunku do konkurentów, których – świadomie lub podświadomie – chcą, rozpoznają i są gotowi zapłacić wyższą cenę.

„Otrzymaliśmy wczoraj fantastyczną wiadomość! Marka Flavon po raz czwarty zdobyła wyróżnienie Business Superbrands! To znak towarowy symbolizujący wysoką jakość, znany również szerokiej publiczności na całym świecie. W ramach tego międzynarodowego programu nagradza się najbardziej wyróżniające się marki konsumenckie i biznesowe. O przyznaniu nagrody, po przejściu wieloetapowego procesu wstępnej selekcji, każdego roku decyduje niezależna komisja złożona z ekspertów reprezentujących różne dziedziny marketingu i zarządzania.

Nagroda jest taką pozytywną informacją zwrotną o marce, która na bazie fachowej wyróżnia najlepszych. Kapituła nagrody składa się z uznanych profesjonalistów z branży, którzy swą decyzją potwierdzają sukces i wiarygodność naszej marki. Nominacje są oparte wyłącznie na kryteriach zawodowych i nie można się o nie starać czy na nie zgłaszać” – czytamy w informacji prasowej.

Laureatami tytułu Business Superbrands 2021 są marki, które cieszą się największym uznaniem oraz renomą, a także legitymują się licznymi sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej w poszczególnych branżach. Wszyscy laureaci wyróżnieni tytułem Business Superbrands 2021 otrzymają list gratulacyjny informujący o wyróżnieniu i możliwości nieodpłatnego wykorzystania tytułu w działaniach PR. Laureaci mają także możliwość dołączenia do Klubu Superbrands, w ramach którego otrzymują licencję na wykorzystanie Godła, przedstawienia marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali oraz wielu innych korzyści.

– Superbrand w moim rozumieniu jest wartością już samą w sobie. To świadomość, zaangażowanie i wartości, które wynikają z jasno określonego DNA marki. Spójność i konsekwencja w działaniu bez względu na rynkowe trendy i zawirowania. Superbrand po prostu ma w sobie to „coś”, często trudne do wyjaśnienia, ale zawsze widoczne na pierwszy rzut oka i intuicyjnie wyczuwalne – powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, CEO w New Communications, przedstawiciela Superbrands w Polsce.

Mogą Cię również zainteresować