Trzy z sześciu regionów tego biznesu MLM – Azja i Pacyfik, Europa, Bliski Wschód, Afryka i Ameryka Północna – ustanowiły własne, roczne rekordy sprzedaży netto. W czwartym kwartale 2020 roku sprzedaż netto spółki wzrosła o 15,6% w porównaniu do czwartego kwartału roku 2019, co dało 1,4 miliarda dolarów i jest największym wynikiem sprzedaży netto za czwarty kwartał w historii firmy.
– W 2020 roku byliśmy świadkami naszego najlepszego okresu w historii rekordową sprzedażą netto, ponieważ nasi dystrybutorzy zaspokajali globalne zapotrzebowanie na lepsze odżywianie – powiedział John Agwunobi, prezes i dyrektor generalny w Herbalife Nutrition.
Nie dziwi zatem fakt, że spółki zwracające uwagę na społeczną odpowiedzialność biznesu, podczas okresu ciekawych wzrostów mogą mocniej dzielić się zyskami z ludźmi potrzebującymi. Wtedy łatwiej organizować ciekawe akcje charytatywne i tak też czyni ten marketing sieciowy.
Zainicjowana przez spółkę organizacja charytatywna o nazwie Fundacja Herbalife Nutrition wspiera 168 lokalnych partnerów firmy na całym świecie w dostarczaniu składników odżywczych różnym wrażliwym społecznościom, które znalazły się w trudnej sytuacji. Na tym polu sukces odniosła inicjatywa Nutrition for Zero Hunger, której celem jest położenie kresu wszelkim formom głodu oraz osiągnięcie bezpieczeństwa żywnościowego i lepszego odżywiania na całym świecie do 2030 roku.
Akcja ta zapewniła blisko 700 000 pożywnych posiłków dzieciom i rodzinom, przekazała ponad 800 000 porcji produktów Herbalife Nutrition potrzebującym społecznościom, dostarczyła niezbędne suplementy diety i edukację żywieniową ponad 87 000 beneficjentów. W Ameryce Północnej przekazano ponad 3 500 funtów żywności lokalnym bankom żywności. W Meksyku przekazano 5 600 jednostek produktów Herbalife Nutrition, a dystrybutorzy w Chinach sfinansowali edukację blisko 1 500 wiejskich lekarzy w zakresie wysokiej jakości żywienia.
– Wiemy co trzeba zrobić, aby wyeliminować głód i mamy taką możliwość, aby na tym polu działać – powiedział Alan Hoffman, wiceprezes wykonawczy ds. korporacyjnych w Herbalife Nutrition. – Prawdziwe pytanie brzmi – czy mamy taką wolę? Współpracując z naszymi niesamowitymi i oddanymi organizacjami partnerskimi dokładamy wszelkich starań, aby wyeliminować głód i docierać do społeczności na całym świecie. Jest jeszcze wiele do zrobienia i nie poddajemy się, dopóki nie sprowadzimy głodu do zera – dodał Hoffman.