W tym roku firma Jeunesse zgarnęła dziewięć nagród platinum, jedenaście sztuk złota i jedną nagrodę honorowego wyróżnienia za projekty mediów cyfrowych, takie jak filmy i aplikacje mobilne. Nagroda platinum jest najwyższym wyróżnieniem w konkursie AVA Digital Awards i została zdobyta jedynie 16% przypadków z aż 2 500 zgłoszeń.
– W 10-letniej historii naszej firmy zarówno znaczenie komunikacji cyfrowej, jak i poprzeczka kreatywnej doskonałości stale rosło – powiedział Scott Lewis, główny wizjoner w Jeunesse. – Jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu marketingowego, dzięki niemu wyprzedzamy trendy konsekwentnie realizując nagradzane prace wysokiej jakości, które pomagają społeczności Jeunesse na całym świecie dzielić się zaletami naszych produktów i skutecznie opowiadać naszą historię – dodał.
AVA Digital Awards jest administrowane i oceniane przez Stowarzyszenie Marketingowców i Specjalistów ds. Komunikacji. Od roku 2017 firma Jeunesse Global zdobyła w tym konkursie już 90 nagród.
Komentarz Artura Rdzonka: – Jeunesse to firma, z którą pracuję od samego początku jej funkcjonowania w Polsce i widzę, jak dynamicznie się rozwija w cyber świecie. Zwracanie uwagi na tak ważne w biznesie aspekty spowodowało, że w ostatnim czasie otrzymaliśmy wiele nowych nagród. Łącznie już ponad 640 nagród jakie przyznała nam kapituła Biznes Awards. Mamy świetne, digitalowe narzędzia do pracy. Aplikację, która skanuje produkt i pokazuje dystrybutorom film oraz informacje na temat produktu. System monitorowania prospektów podający dokładny czas i miejsce, w którym obejrzeli wysłane przez nas firmowe materiały. Technologia wykorzystywana przez Jeunesse jest nie tylko zamknięta w nowoczesnych formułach naszych produktów, ale również wykorzystujemy ją w codziennej pracy. Innowacyjność nowych narzędzi to nasz cel.