Firma LifeVantage rozszerza swój LV360 na Kanadę, Meksyk i Europę

przez Maciej Maciejewski

Network marketing LifeVantage ogłosił pomyślną ekspansję systemu LV360 na Kanadę, Meksyk i rynki europejskie (Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Austria, Belgia, Hiszpania i Holandia).

– LV360 to odpowiedź na rozwijającą się branżę sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Podjęliśmy strategiczną decyzję, aby nie bać się potrzeby zmian, więc ponad dwa lata temu zobowiązaliśmy się do unowocześnienia naszego modelu i zapewnienia naszym konsultantom odpowiednich narzędzi oraz zachęt, których potrzebują do tego, aby odnieść sukces w dzisiejszym świecie biznesu – powiedział Steve Fife, prezes i dyrektor generalny w LifeVantage.

Zdaniem firmy, plan kompensacyjny Evolve nagradza konsultantów LifeVantage, oferując różnorodne źródła dochodów i możliwości przyspieszenia ich drogi do sukcesu. Podejście to ponoć zaspokaja dynamiczne potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców i podmiotów, których motywacją jest udostępnianie i sprzedawanie produktów w swoich sieciach, a także tych, którzy chcą budować solidne, współpracujące zespoły.

„Premie za wcześniejsze dochody sprzyjają skutecznym strategiom biznesowym od samego początku, a premie za wyniki i mentoring uznają i nagradzają wybitne osiągnięcia w miarę kontynuowania przez konsultantów ścieżki sukcesu” – czytamy w informacji prasowej.

Plan wynagrodzeń Evolve i program lojalnościowy klientów Rewards Circle firmy LifeVantage weszły w życie na wymienionych rynkach 1 lutego 2024 roku, po udanym wprowadzeniu ich w USA, Australii, Nowej Zelandii i Japonii w marcu ubiegłego roku.

Mogą Cię również zainteresować