– LV360 to odpowiedź na rozwijającą się branżę sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Podjęliśmy strategiczną decyzję, aby nie bać się potrzeby zmian, więc ponad dwa lata temu zobowiązaliśmy się do unowocześnienia naszego modelu i zapewnienia naszym konsultantom odpowiednich narzędzi oraz zachęt, których potrzebują do tego, aby odnieść sukces w dzisiejszym świecie biznesu – powiedział Steve Fife, prezes i dyrektor generalny w LifeVantage.
Zdaniem firmy, plan kompensacyjny Evolve nagradza konsultantów LifeVantage, oferując różnorodne źródła dochodów i możliwości przyspieszenia ich drogi do sukcesu. Podejście to ponoć zaspokaja dynamiczne potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców i podmiotów, których motywacją jest udostępnianie i sprzedawanie produktów w swoich sieciach, a także tych, którzy chcą budować solidne, współpracujące zespoły.
„Premie za wcześniejsze dochody sprzyjają skutecznym strategiom biznesowym od samego początku, a premie za wyniki i mentoring uznają i nagradzają wybitne osiągnięcia w miarę kontynuowania przez konsultantów ścieżki sukcesu” – czytamy w informacji prasowej.
Plan wynagrodzeń Evolve i program lojalnościowy klientów Rewards Circle firmy LifeVantage weszły w życie na wymienionych rynkach 1 lutego 2024 roku, po udanym wprowadzeniu ich w USA, Australii, Nowej Zelandii i Japonii w marcu ubiegłego roku.