„LIFEWAVE jest zaangażowane we wspieranie bieżących wysiłków za pomocą dotacji finansowych, a także wysłaliśmy nasze plastry do jednostek służb zdrowia działających w Turcji. Przekazaliśmy również 50 000 dolarów Czerwonemu Krzyżowi, specjalnie na potrzeby osobom dotkniętym przez te trzęsienia ziemi. Jak wiecie, od dawna współpracujemy z Czerwonym Krzyżem i jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać naszą światową społeczność w każdy możliwy sposób.
Ta tragedia podkreśla również ciągłe zapotrzebowanie na technologie – takie jak nasza inicjatywa dronów – oraz zdolność do reagowania na sytuacje kryzysowe w momencie ich wystąpienia. Nasze myśli i modlitwy pozostają z ofiarami i rodzinami dotkniętymi tragedią” – podkreślił David Schmidt, CEO firmy LIFEWAVE.
W kontekście typowo biznesowym warto dodać, że ten innowacyjny projekt MLM zalicza ostatnio bardzo fajne wyniki finansowe. Luty 2023 roku był najbardziej udanym miesiącem w 19 letniej historii firmy. Tego miesiąca spółka zaliczyła najlepszy pod względem sprzedaży netto dzień – ponad 4 miliony dolarów na całym świecie oraz największy tydzień prowizyjny. W całym miesiącu lutym br. firma wygenerowała sprzedaż na poziomie 1 miliona dolarów dziennie.
„Nasza misja nadal skupia się na pomaganiu ludziom żyć długo i dobrze dzięki rozwiązaniom zdrowotnym zaprojektowanym tak, aby na nowo zdefiniować przyszłość ludzkiego potencjału. Bez naszych ukochanych współpracowników i ich klientów, żaden z tych sukcesów nie jest możliwy. Dziękujemy za Wasze zaangażowanie, które pomoże nam dotrzeć do miliarda domów i dalej” – napisał zespół korporacyjny LIFEWAVE.