Firma MONAT zabłysnęła na imprezie w Las Vegas

przez Maciej Maciejewski
677 odsłony

Filantropijny podmiot zainicjowany przez network marketingową spółkę Monat Global – fundacja MONAT Gratitude, podczas dorocznego wydarzenia Reunion już szósty rok z rzędu wspierała lokalne organizacje non-profit z Las Vegas.

W tym roku współpracownicy MONAT Market Partners zgłosili się jako wolontariusze do lokalnych organizacji Street Teens i The Just One Project, które wspierają młodzież z grup ryzyka oraz zapewniają żywność i zasoby społeczności południowej Nevady.

Wolontariusze MONAT przekazali także środki higieny kobiecej na rzecz nastolatków ulicy z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, zmontowali pudełka z żywnością dla niepracujących w domu seniorów i przekazali darowiznę w wysokości 5000 dolarów na rzecz projektu Just One.

– Uwielbiamy przyjeżdżać co roku do Las Vegas i brać udział w tym wolontariacie. Wywieranie pozytywnego wpływu na społeczność to znacząca, coroczna tradycja dla uczestników tego eventu. Nasi partnerzy rynkowi polecają organizacje non-profit, przekazują towary i fundusze oraz uczestniczą w praktycznych działaniach. Jesteśmy bardzo dumni z ich zaangażowania w czynienie dobra i wpływanie na życie ludzi potrzebujących – powiedział Lu Urdaneta, globalny dyrektor ds. kultury MONAT i dyrektor generalny fundacji MONAT Gratitude.

Mogą Cię również zainteresować