Firma PM-International inwestuje 80 milionów euro w cyfryzację

przez Maciej Maciejewski
51 odsłony

W dniach 7 i 8 czerwca br. odbył się w Berlinie Światowy Kongres Zarządzania, zorganizowany przez network marketingową firmę PM-International. Na event przybyło ponad 3300 czołowych menadżerów spółki. Rekordowa liczba uczestników z 45 krajów i sześciu kontynentów podkreśliło znaczenie tego wydarzenia, jako międzynarodowego miejsca spotkań, w którym można zaprezentować najnowsze osiągnięcia i innowacje.

W swojej prezentacji założyciel i dyrektor generalny PM-International Rolf Sorg mówił o przyszłości tego biznesu MLM i kolejnym kamieniu milowym, do którego dąży jego firma: „Dzięki Go5 postawiliśmy sobie jasny cel i chcemy to zrobić do końca 2026 roku. TOP 5 w naszych rankingach branżowych, a także osiągnięcie rocznej sprzedaży na poziomie 5 miliardów dolarów” – wyznał.

Z roczną sprzedażą na poziomie 3 miliardów dolarów w 2023 roku i pierwszym projektem, który otrzymał nagrodę Bravo International Growth Award za najszybciej rozwijające się międzynarodowe przedsięwzięcie w branży sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy, zdaniem Sorga PM-International będzie nadal koncentrować się na zrównoważonym wzroście w przyszłości. Na Światowym Kongresie Zarządzania Rolf Sorg ogłosił, że w ciągu najbliższych dwóch/trzech lat jego firma zainwestuje kolejne 25 milionów euro w swoich partnerów handlowych i 40 milionów euro w infrastrukturę.


Należą do nich niedawno otwarty, trzeci budynek administracyjny w europejskiej centrali i centrum logistycznym w Speyer, a także nowo zajęty drugi budynek administracyjny w międzynarodowej centrali w Luksemburgu. Firma nabyła także powierzchnię w USA, aby rozbudować swoją siedzibę główną w Ameryce, obejmującą najnowocześniejsze centra logistyczne.

Po wielkim otwarciu biznesu w Bułgarii na początku 2024 roku PM-International planuje teraz dalsze otwarcia rynkowe, w tym ekspansję na Węgry, Czechy, Rumunię i Kazachstan. Firma zobowiązała się również do zainwestowania kolejnych 20 milionów euro w rozwój rynku chińskiego. Rolf Sorg jest pewien, że nadal ma dużo miejsca na dalszą ekspansję, ponieważ obecny potencjał rynkowy spółki to 20,5 miliona stałych klientów i 47,3 miliarda dolarów sprzedaży na całym świecie.

Cyfryzacja była kluczowym czynnikiem rozwoju firmy w ostatnich latach. PM oferuje w pełni cyfrową obsługę klienta i stale opracowuje nowe narzędzia, aby wspierać swoich partnerów handlowych przede wszystkim w podejściu mobilnym. Na Światowym Kongresie Zarządzania Márton Fülöp, dyrektor ds. technologii w PM-International, przedstawił „PM Wiki”, czyli centrum informacji i pomocy oparte na sztucznej inteligencji: „Nasza nowa PM Wiki jest dostosowana do szybkiego udzielania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych partnerów handlowych . Z biegiem czasu będzie coraz mocniej”.

Pod hasłem „Transformacja dzisiaj, lider jutro” PM-International zainwestuje kolejne 7 do 9 milionów euro w obszar cyfryzacji w ciągu najbliższych trzech lat. Rolf Sorg podkreślił: „Firma umocniła swoją pozycję globalnego gracza w naszej branży i jesteśmy dobrze przygotowani na przyszłość. Nasi partnerzy handlowi są coraz młodsi. W ciągu ostatnich pięciu lat ich średni wiek spadł z 50,7 do 47,5 lat. To obiecujący rozwój. Aby w dalszym ciągu odpowiadać na potrzeby i dane demograficzne naszych klientów i partnerów handlowych, stawiamy na innowacje i cyfryzację”.

Mogą Cię również zainteresować