Podczas konwencji Sisel EU Rise, Leisel Mower powiedziała: – Natrience łączy siłę natury z nauką i oferuje czyste, bezpieczne oraz innowacyjne składniki o udowodnionej skuteczności. Linia została zaprojektowana tak, aby wspierać indywidualne potrzeby skóry poprzez spersonalizowane aplikacje i wzmacniacze urody. Promuje zdrowy, promienny i młodzieńczy wygląd.
– W ciągu ostatnich kilku lat nasze zespoły ds. marketingu oraz badań i rozwoju niestrudzenie pracowały nad opracowaniem receptur, opakowań i brandingu dla tego nowego brandu. Pielęgnacja skóry Natrience jest przykładem długiej historii firmy Sisel w zakresie czystych, nietoksycznych składników i produktów, które spełniają nasze rygorystyczne standardy Sisel Safe – dodał Tom Mower.
Linia Natrience zawiera ukierunkowane produkty pielęgnacyjne, tzw. boostery urody, takie jak Go Bright Witamina C + Brightening Boost, Go Clear Multi Acid Clarifying Boost i Go Firm Phyto Firming Boost. Uzupełnieniem tych boosterów jest środek oczyszczający, złuszczający, serum i krem nawilżający.