– Otrzymanie tej nagrody jest świadectwem zaangażowania firmy Tupperware w oferowanie konsumentom innowacyjnych, przemyślanych rozwiązań, które są zgodne z ich wartościami, w celu ochrony środowiska i znalezienia innowacyjnych rozwiązań w zakresie redukcji odpadów. Kubek do kawy na wynos i jego materiał ECO+ to tylko jeden z przykładów tego, jak codziennie pracujemy nad lepszą przyszłością, dostarczając ludziom trwałe, przenośne produkty wielokrotnego użytku – powiedział Kartik Khare, wiceprezes ds. globalnych strategii i innowacji w Tupperware Brands.
Firma Tupperware zaprojektowała kubek ECO+ To-Go koncentrując się na zrównoważonym rozwoju, którego celem jest rozwiązanie problemów związanych z gospodarką odpadami, powodowanymi przez jednorazowe kubki do kawy. Rezultatem jest produkt wykonany zarówno z okrągłych polimerów, które pochodzą z jednorazowych odpadów plastikowych, które są rozkładane na poziomie molekularnym i wysokiej jakości plastik spożywczy, jak i polimery odnawialne, które odzyskują procesy uboczne z przemysłu rolniczego lub leśnego.
– Design to nie tylko konkurs piękności. To coś, co może zmienić świat i stworzyć ciekawe rozwiązania w czasach, gdy stoimy w obliczu palących problemów globalnych, takich jak rasizm systemowy, zmiany klimatyczne i globalna pandemia. Ten konkurs mówi o tych wyzwaniach, jednocześnie dając nadzieję na przyszłość poprzez niezłomne zaangażowanie w ulepszanie designu – powiedziała Stephanie Mehta, redaktor naczelna Fast Company.