Ibi Montesino, dyrektor zarządzający Herbalife North America, powiedział: „Kultura podjadania wciąż ewoluuje, ponieważ popyt konsumentów na białko rośnie. Ludzie zwracają się w stronę przekąsek proteinowych na wynos ze względu na wyjątkową rolę białka we wspieraniu kontroli masy ciała i ogólnego stanu zdrowia, a my z przyjemnością zapewniamy kolejny sposób na to, aby pomóc konsumentom zwiększyć spożycie białka”.
Konsumenci szukają wygodniejszych i smaczniejszych sposobów na włączenie białka do swojej diety zwłaszcza, że wśród młodszych grup demograficznych przekąski zastępują konwencjonalne posiłki, dlatego też coraz większą popularnością cieszą się produkty bogate w białko.
Dr Luigi Gratton, wiceprezes office of health and wellness w Herbalife dodał: „Dziś bardziej niż kiedykolwiek konsumenci na pierwszym miejscu stawiają swoje ogólne zdrowie, włączając korzystniejsze opcje do swojej codziennej diety. Niezależnie od tego czy starają się włączyć więcej białka, czy stosują dietę roślinną, możemy im zaoferować odżywcze i smaczne produkty, takie jak Protein Chips, wypełnione białkiem grochu, aby pomóc im utrzymać zdrowy styl życia”.