Infolinia VAT. Teraz możesz rozwiać wątpliwości

przez Agnieszka Guła
621 odsłony

22 417 93 93 – pod tym numerem telefonu dostępna jest od początku sierpnia br. Infolinia VAT dla przedsiębiorców. W ten sposób firma Sage chce wyjaśniać wątpliwości związane z zapowiadanymi zmianami w ustawie o podatku od towarów i usług, a także pomóc przygotować się przedsiębiorcom w dostosowaniu ich infrastruktury informatycznej
do zmieniającego się prawa.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

Infolinia VAT zorganizowana przez Sage sp. z o.o. jest dostępna pod numerem 22 417 93 93 w dni robocze (pn.-pt.), w godz. 8.30-16.30. Infolinia to forma pomocy skierowana do wszystkich przedsiębiorców w Polsce – nie tylko użytkowników oprogramowania Sage, którzy mają pytania związane z zapowiadanymi kolejnymi zmianami przepisów dotyczących podatku VAT.

Sage na bieżąco śledzi postęp prac nad kształtem nowej ustawy, która może wejść w życie już z początkiem 2013 roku: – Naszym zdaniem, zapowiadana nowelizacja może skutkować poniesieniem przez wiele tysięcy firm dodatkowych i nieprzewidzianych kosztów, związanych z koniecznością dostosowania oprogramowania do nowego prawa oraz szkoleniami pracowników – mówi Paweł Przedpełski, dyrektor sprzedaży w Sage sp. z o.o. – Dlatego już teraz, na 5 miesięcy przed zapowiadanym wejściem w życie tych zmian, uruchomiliśmy specjalną linię, aby wspierać klientów, lepiej poznać ich obawy i pomóc rozwiać ich wątpliwości.

Sam projekt już teraz wzbudza wiele wątpliwości i wywołuje różne opinie w środowisku przedsiębiorców. Dotychczasowy projekt nowelizacji można znaleźć m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Ministerstwa Finansów. „Infolinia VAT – zapytaj eksperta Sage o zmiany w ustawie” to nie pierwsza inicjatywa Sage na polu edukacji przedsiębiorców w zakresie podatków. Na przełomie 2010 i 2011 roku infolinia pomogła tysiącom firm przygotować się do zmian, które należało wdrożyć w bardzo napiętym terminie. – Na bazie doświadczeń z tamtego okresu wiemy, że niezbędne jest uruchomienie dodatkowych możliwości komunikacji z przedsiębiorcami – dodaje Przedpełski.

Mogą Cię również zainteresować