Jak pracować to, tylko w biurze

315 odsłony

Polscy pracownicy nie lubią nowinek. Zaledwie co dziesiąty jest zainteresowany przejściem na system telepracy, czyli wykonywania służbowych obowiązków poza miejscem pracy. A wszystko przez stereotypy.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i Instytut Badawczy MillwardBrown SMG/KRC sprawdziły, czy Polacy wiedzą, czym jest telepraca i jakie mają do niej nastawienie. Okazuje się, że niemal 83% ankietowanych słyszała o tej formie zatrudnienia. Jednak chęć podjęcia współpracy wyłącznie na zasadach pracy zdalnej deklaruje zaledwie 11% respondentów.

Jak mówi „Dziennikowi” Marcin Opas, jeden z realizatorów przeprowadzanego z funduszy unijnych projektu „Telepraca”, praca w domu nie cieszy się zbytnim powodzeniem, ze względu na stereotypy. Pierwszy: że telepraca to to samo co bycie zatrudnionym w call center. I kolejny – że przejście na telepracę oznacza izolację w firmie, a co za tym idzie odbiera szansę na awans zawodowy. Problem polega też na niechętnym stosunku pracodawców, którzy nie umieją prowadzić takiego pracownika.

„Network Magazyn” jest jak najbardziej za pracą w domu. Nie dość, że ma się dużo czasu dla rodziny, to i można odnieść sukces zawodowy. Zwłaszcza w sprzedaży bezpośredniej lub marketingu sieciowym

Mogą Cię również zainteresować