Jedno konto do płacenia za zakupy w internecie

przez Justyna Grzyl

PayU, lider płatności internetowych w Polsce, uruchomił nowe narzędzie do płacenia za zakupy online. Jest to usługa, która nie była dotychczas dostępna dla polskich internautów. Konto PayU zwiększa przede wszystkim szybkość i wygodę dokonywania płatności.


Jedną z najważniejszych funkcjonalności konta PayU jest to, że wszystkie dane (zarówno osobowe, jak i dotyczące kart czy rachunków bankowych) podawane są przez kupującego tylko raz (podczas zakładania konta) i przechowywane bezpiecznie przez PayU. Przy płaceniu kupujący wybiera ulubioną płatność i nie musi już rejestrować się w e-sklepie. Zakupy w większości polskich sklepów internetowych mogą być tym samym znacznie wygodniejsze i szybsze niż dotychczas.

– Jako pierwsi w Polsce oferujemy tak nowoczesne narzędzie do wygodnego płacenia za zakupy online. Jest to metoda, która zapewni wysoki komfort zakupów i zwiększy bezpieczeństwo danych osób kupujących w wielu miejscach w internecie – mówi Marcin Jabłoński, CEO w PayU SA.

Z konta PayU można już korzystać podczas robienia zakupów w ponad 530 e-sklepach. Pierwszą platformą sklepową, która zaczęła wdrażać system PayU jest natomiast iStore.pl. Od 17 listopada PayU zastąpiło również usługę Płacę z Allegro na platformie handlowej Allegro.pl. – PayU to nasz wieloletni i zaufany partner biznesowy. Współpraca daje Allegrowiczom gwarancję profesjonalnych usług i bezpieczeństwa pieniędzy – komentuje Przemysław Budkowski, dyrektor zarządzający w Allegro.

Korzystanie z PayU wyłącznie w Allegro nie będzie wymagało dodatkowej rejestracji czy logowania. Użytkownik dokonując płatności w Allegro będzie mógł opcjonalnie zarejestrować konto w PayU, dzięki czemu zyska możliwość korzystania z niego także
w innych sklepach udostępniających tę usługę, w tym na platformie iStore.pl.

– Konto PayU to bardzo dobre rozwiązanie dla wszystkich e-sklepów. Dzięki niemu dystans na linii sprzedawca-klient zostanie skrócony. Dotychczas przed dokonaniem zakupu trzeba było wypełniać formularze rejestracyjne, co często zniechęcało kupujących. Od teraz aktywność klienta w sklepie ograniczy się do potwierdzenia chęci nabycia produktu poprzez kliknięcie jednego przycisku – mówi Katarzyna Piosik, marketing manager iStore.pl.

Mogą Cię również zainteresować