Niedożywione dzieci w ponad 65 krajach na całym świecie otrzymują pożywienie VitaMeal, czyli jedzenie bogate w składniki odżywcze, pochodzące od jednego z partnerów charytatywnych firmy, po tym jak liderzy sprzedaży Nu Skin, klienci lub pracownicy kupią i przekażą paczki z żywnością.
– Kiedy ponad 20 lat temu rozpoczynaliśmy inicjatywę Nourish the Children nie wyobrażaliśmy sobie, jaki trwały wpływ będzie ona miała na tak wiele dzieci – powiedział Ryan Napierski, prezes i dyrektor generalny Nu Skin. – To pokorne myśleć o wpływie dostarczania 850 milionów posiłków niedożywionym dzieciom na całym świecie. Wspólne dobro, które czynimy jako firma, jest świadectwem naszej siły sprzedaży, klientów i pracowników – dodał Napierski.
W 2002 roku koncern Nu Skin podjął inicjatywę rozwiązania problemu głodu i niedożywienia wśród dzieci, inicjując projekt Nourish the Children z wysoce odżywczym pożywieniem znanym jako VitaMeal, opracowanym przez naukowców zajmujących się żywieniem. Liderzy sprzedaży, klienci i pracownicy firmy mogą kupić VitaMeal, a następnie zdecydować się na jego zatrzymanie lub przekazanie żywności organizacji non-profit, która specjalizuje się w dystrybucji pomocy osobom cierpiącym z powodu niedożywienia i głodu.