Kongres Narodowy PM-International 2023

przez Maciej Maciejewski
961 odsłony

PM-International, jedna z największych w Europie firm marketingu sieciowego, rozpoczęła ostatni kwartał obchodów swojego 30-lecia działalności. Po raz pierwszy od czasów pandemii koronawirusa i lockdownu spółka zorganizowała swój cykliczny, słynny Kongres Narodowy. Impreza odbyła się w niemieckiej Jahrhunderthalle (Frankfurt).

źródło: Facebook.com

16 września 2023 roku w Jahrhunderthalle było obecnych około 2500 partnerów handlowych PM-International, a ponad 5000 osób oglądało to wydarzenie w zaciszu własnego domu za pośrednictwem telewizji PM-TV. Od lat w kalendarzu funkcjonującego w systemie MLM projektu PM-International ta konferencja jest jedną z najważniejszych dat w roku.

Co tam się działo? Podczas spotkania wielu prelegentów prezentowało partnerom handlowym spółki najświeższe dane biznesowe, innowacje i aktualności firmowe. Pokazano również dwa najnowsze produkty – FitLine Men Face i Men+.

Członek zarządu Patrick Bacher otworzył wydarzenie opisem najważniejszych osiągnięć 2023 roku: „Możemy już wspominać fantastyczny czas 30 rocznicy z takimi atrakcjami, jak Światowy Kongres w SAP Arena i podróż motywacyjna European Tour z niespotykaną dotąd liczbą uczestników. Ponadto, w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy udało nam się zwiększyć sprzedaż o 24,2% w porównaniu do roku 2022 – wyliczał.

W 2023 roku firma rozszerzyła swoją działalność na cały świat, otwierając oddziały w Czechach, Bułgarii, Węgrzech, Nowej Zelandii, Maroku i Wybrzeżu Kości Słoniowej. Jednocześnie przy siedzibie firmy w Speyer powstaje kolejny biurowiec. „Budowa naszego trzeciego budynku administracyjnego w Speyer znajduje się w końcowej fazie i jesteśmy dumni, że nasza siedziba w Europie odzwierciedla teraz globalny rozwój PM. Dziękujemy za wspaniałą pracę, którą wykonujecie! Jestem naprawdę dumny, że wspólnie z Wami realizujemy nasz wielki cel, którym jest uczynienie świata choć trochę lepszym każdego dnia – wyjaśnił Patrick Bacher.

Na temat nowych produktów mówił dr Tobias Kühne: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w końcu możemy zaprezentować ten rewolucyjny produkt. FitLine Men+ jest zasadniczo dostosowany do potrzeb mężczyzn i dzięki swoim naturalnym składnikom wspiera równowagę testosteronu – powiedział.

Następnie dyrektor ds. kosmetyków Anja Wunder zaprezentowała kolejną innowację produktową – FitLine Men Face. „To idealny, kompleksowy produkt pielęgnacyjny, opracowany specjalnie dla męskiej skóry. Wykorzystuje potencjał ekskluzywnej koncepcji transportu składników odżywczych (NTC) i dostarcza skórze cenne składniki przez całą dobę. Dzięki innowacyjnemu połączeniu właściwości nawilżających, ochronnych, łagodzących, odżywczych i przeciwstarzeniowych, skóra nie tylko czuje się dobrze, ale także promieniuje siłą. FitLine Men Face to najlepszy towarzysz zapewniający młodzieńczy, świeży i mocny wygląd – ogłosiła Anja Wunder.

Na koniec członek zarządu Sven Palla podziękował wszystkim uczestnikom wydarzenia za dotychczasowy rok pracy i obiecał zapewnić maksymalne wsparcie podczas zrywu na koniec roku i wielkiego finału ze wzmocnionym zespołem regionalnych menedżarów sprzedaży oraz podczas nadchodzących firmowych roadshow.

Mogą Cię również zainteresować