
Do 16 września br. za pośrednictwem specjalnej aplikacji na profilu Empiku na Facebooku można zgłaszać do konkursu swoje autorskie, premierowe utwory. Do wygrania kontrakt płytowy z wytwórnią Sony Music oraz promocja albumu w sieci Empik i w sklepie internetowym Empik.com.
Do tej pory aplikację Make More Music z oficjalnego profilu Empiku na Facebooku pobrało prawie 24 000 osób. Do konkursu zgłoszono ponad 600 utworów, na które oddano ponad 20 000 głosów. Wśród zgłoszeń najwięcej jest utworów z kategorii rock (220 utworów). W następnej kolejności plasuje się muzyka alternatywna (132 utworów) oraz ciężkie brzmienia (80 utworów).
Do finału konkursu zakwalifikuje się 10 wykonawców: 5 wybranych przez jury w składzie: Magdalena Jethon – szefowa radiowej Trójki, Piotr Metz – dziennikarz muzyczny, redaktor naczelny „Machiny”, Piotr Rogucki – muzyk, frontman łódzkiego zespołu Coma oraz 5, którzy zdobędą najwięcej głosów internatów.
Finaliści wybrani przez jury i internatów zaprezentują się 23 września br. na przesłuchaniu finałowym w warszawskim klubie „Stodoła”. Występy finalistów zostaną zaprezentowane w aplikacji facebookowej Make More Music i poddane tygodniowemu głosowaniu. Zwycięzcą Make More Music zostanie wykonawca bądź zespół, który uzyska największe uznanie internautów w głosowaniu finałowym. Zwycięzcę konkursu poznamy 30 września br. Najpóźniej wiosną 2012 roku jego płytę będzie można kupić w salonach Empik i na stronie Empik.com.

Celem Make More Music jest odkrycie i promocja talentów muzycznych. Empik chce wyłonić wartościowych twórców cechujących się talentem i indywidualnością, którzy wyrażają się przez autorską twórczość oraz nowe, nie odtwórcze kompozycje. Uczestnikami konkursu są wykonawcy i zespoły reprezentujące różne style muzyczne, zarówno młodzi, początkujący twórcy, jak i bardziej doświadczeni zawodowo muzycy, którzy czekają na swoją szansę w branży. Partnerem Konkursu jest Sony Music.