Ten network marketing został również nazwany marką nr 1 w zakresie makijażu twarzy i produktów do ust w Ameryce Łacińskiej, marką nr 1 w kategorii kosmetyków kolorowych w Meksyku i marką nr 1 w dziedzinie pielęgnacji skóry w Kazachstanie.
– Nasza założycielka i moja babcia, Mary Kay Ash, nauczyła nas, aby nigdy nie spoczywać na laurach. Wiem, że byłaby równie dumna jak my z tego, że firma Mary Kay ponownie otrzymała to prestiżowe wyróżnienie. Ono wiele mówi o naszym zaangażowaniu w inwestowanie w jakość i innowacje oraz o naszej niesamowitej społeczności niezależnych konsultantek ds. urody, które są siłą napędową naszego sukcesu – powiedział Ryan Rogers, dyrektor generalny Mary Kay.
Euromonitor International jest wiodącym na świecie dostawcą globalnej inteligencji biznesowej, analizy rynku i spostrzeżeń konsumenckich w ponad 100 krajach świata. Łączy globalną wiedzę specjalistyczną z lokalną wiedzą analityków, aby pomagać ludziom przewidywać trendy branżowe, gospodarcze i konsumenckie, co pozwala im wprowadzać przełomowe zmiany.