Międzynarodowa premiera nowego katalogu Prouvé

przez Maciej Maciejewski

W ostatni weekend września, w wyjątkowej scenerii Zamku Topacz, odbyło się międzynarodowe spotkanie ambasadorów i partnerów network marketingowej marki Prouvé, na którym poznali nowy, piąty katalog oraz nowości produktowe. Zostali także nagrodzeni za swoje awanse i osiągnięcia.

Wieczór rozpoczął się od zaprezentowania jesiennych nowości w ofercie oraz premiery filmu o nowej serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy – Skin Balance Moisturising. Są to wegańskie kosmetyki dla niej i dla niego, które w swoich formułach zawierają bogactwo aktywnych składników pochodzenia naturalnego. Świetnie dbają o nawilżenie skóry i o równowagę jej mikrobioty.

Do oferty Prouvé dołączyły także kolejne perfumy dla kobiet i dla mężczyzn, skomponowane z francuskich olejków zapachowych oraz lekki korektor pod oczy Illumination & freshness, który nie tylko ukrywa niedoskonałości i rozświetla skórę, ale też wzmacnia ją i odżywia.

Podczas całego eventu nie zabrakło emocji i wzruszeń, bo po wielu miesiącach ambasadorzy Prouvé z różnych krajów mogli znów spotkać się na żywo. – Doskonale pamiętam czas, gdy powstawała nasza firma. Mimo ogromu pracy, uśmiech nie schodził mi z twarzy, bo wiedziałam, że spełnia się moje marzenie. Dziś, po kilku latach działalności, Prouvé to ceniona, dynamicznie rozwijająca się marka, obecna w kilkudziesięciu krajach. To wszystko nie byłoby możliwe bez Was – mówiła podczas swojego wystąpienia Katarzyna Trawińska, właścicielka marki.

To spotkanie było także ukoronowaniem roku rozwoju tego polskiego przedsięwzięcia MLM i okazją do rozmów na najbliższe plany. Ambasadorzy z Polski, Portugalii, Hiszpanii, Bułgarii, Węgier, Słowacji i Rumunii odebrali z rąk Katarzyny Trawińskiej statuetki oraz wyróżnienia za swoje spektakularne awanse i osiągnięcia. – Ostatnie miesiące potwierdziły, że jesteśmy mocną grupą. W dobie pandemii pokazujemy niebywałą siłę, nie poddajemy się trudnościom, razem szukamy najlepszych rozwiązań, wspieramy się i pomagamy sobie. Nie spoczywamy na laurach i wciąż podbijamy kolejne rynki. Cieszę się, że dla tak wielu osób Prouvé – marka, którą założyłam po to, by odzwierciedlała moją pasję do pięknych zapachów oraz ważne dla mnie wartości, stała się bezpieczną przystanią, miejscem, które pomaga realizować marzenia i plany biznesowe, zdobywać nowe umiejętności i osiągać stabilizację finansową – mówiła Katarzyna Trawińska.

Sporej dawki wiedzy dostarczyła specjalna rozmowa z ambasadorami, którzy swój sukces rozwijają za pomocą prężnej budowy struktur w różnych krajach. Desislava Atanasova (ambasadorka 2 złote gwiazdki z Bułgarii), Dariusz Respondek (podwójny ambasador 5 i 3 złote gwiazdki z Polski), Nuno Oliveira (ambasador 5 złotych gwiazdek z Portugalii), Wojciech Paciorek (ambasador 4 złote gwiazdki z Polski), Martin Metodiev (ambasador 3 złote gwiazdki z Hiszpanii) oraz József Bagdi (ambasador 3 złote gwiazdki z Węgier), podzielili się swoim doświadczeniem i zdradzili kilka sekretów związanych ze swoją działalnością w branży MLM. Opowiedzieli między innymi o tym jak działają, jakie różnice dostrzegają pomiędzy poszczególnymi krajami, jak utrzymać dobre relacje w strukturze oraz dlaczego biznes MLM jest dobry dla par.

Ten event potwierdził, że Prouvé to więcej niż firma. To miejsce skupiające ludzi, którzy rozwijają swoje skrzydła i zmieniają życie na lepsze.

Mogą Cię również zainteresować