Pavlo Polishchuk
Branża sprzedaży bezpośredniej i marketing sieciowy – jak każdy biznes – w różnych krajach świata rządzi się trochę innymi prawami. Ludzie też nie mają wszędzie takiej samej mentalności, zasad i podejścia do życia czy pracy. Dlatego tak ważne kwestie jak ekspansja międzynarodowa powinien nadzorować i koordynować człowiek posiadający w tym temacie konkretną wiedzę oraz doświadczenie.
Dziś przedstawiamy zatem Pavlo Polishchuka – świeżo upieczonego dyrektora ds. rozwoju rynków zagranicznych w network marketingowej firmie Natur Day. Mój rozmówca ukończył studia magisterskie na wydziale filozoficznym i teologicznym w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia doktoranckie z zakresu psychologii na Uniwersytecie św. Tomasza z Akwinu w Rzymie. W trakcie nauki języka angielskiego w Londynie zainteresował się tematyką filozofii biznesu. W trakcie kariery podjął współpracę m.in. z firmą Gigabyte Technology, gdzie odpowiedzialny był za budowanie oraz rozwój tego koncernu na rynkach wschodnich i w niespełna pół roku zwiększył obroty sprzedaży firmy o 300%. Następnie rozwijał jeszcze spółkę Call Center Inter Galactica, gdzie koordynował współpracę z takimi gigantami jak Google czy Lufthansa. Potem zainteresował się biznesem MLM i w nim rozwijał swoje kompetencje.
Biegle włada pięcioma językami. Prywatnie jest szczęśliwym mężem i ojcem dwóch córek. Jest przedsiębiorczy, otwarty, towarzyski i kreatywny. Doświadczony w handlu międzynarodowym, zakładaniu zagranicznych firm detalicznych, rozwoju i realizacji istniejących i docelowych rynków eksportowych, sprawnie przeprowadza analizy konkurencji, preferencje klientów i trendy na rynkach międzynarodowych. Oto Pavlo Polishchuk: