Oficjalnie rekord nie został jeszcze potwierdzony, ale to najprawdopodobniej jedynie kwestia czasu, kiedy znajdzie się on w Księdze Rekordów Guinnessa. Na takie wyróżnienie zasługują naukowcy, którzy podjęli się jej stworzenia. Na zlecenie jednej z największych firm produkujących maszynki do golenia udało się stworzyć reklamę wydrukowaną na fragmencie ludzkiego włosa.
Najpierw francuska agencja reklamowa CLM BBDO ogoliła ochotnika. To właśnie na włosach z jego brody miała pojawić się reklama. Po osuszeniu i wyczyszczeniu próbek z wody i mydła wybrany został jeden włos, który następnie powędrował do mikroskopu elektronowego. Naukowcy stworzyli reklamę o szerokości mniejszej niż 100 mikronów. Aby łatwiej sobie wyobrazić jak mała jest to powierzchnia, wystarczy powiedzieć, że 250 mikronów to mniej więcej jedna czwarta milimetra. Na tak małej powierzchni udało się umieścić reklamę ostrzy Proglide.