Nowe logo symbolem zmian w GetResponse

przez Piotr Krupa
660 odsłony

GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo. Największy w Polsce dostawca usług e-mail marketingowych wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną.

Zmiana wizerunku to symbol nowych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach. Wśród nich są m.in.: “Kreator Wiadomości” umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Funkcja “Social Sharing” umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów. A poza tym, zaawansowane statystyki, innowacyjny import kontaktów oraz funkcja “Podglądu Wiadomości”.

– GetResponse to najłatwiejszy e-mail marketing na świecie. To nie jest tylko hasło, ale nasza filozofia. Ciągła praca nad ulepszaniem produktu – takim podejściem kierujemy się od samego początku. Stawiamy na prosty interfejs i rewolucyjne funkcjonalności. Chcemy w ten sposób pokazać naszym klientom, że zaawansowane kampanie e-mail marketingowe mogą być proste i przyjemne w zarządzaniu – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów – kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: e-maile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu.

– Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: uśmiechnij się. To proste. To GetResponse – dodaje Grabowski.

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 210 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5 200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem takich narzędzi jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo emaile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Mogą Cię również zainteresować