Na podstawie niestandardowych badań i metodologii Euromonitora, przeprowadzonych od kwietnia do maja 2024 roku można stwierdzić, że network marketingowa spółka Nu Skin jest najlepiej sprzedającą się na świecie firmą dystrybuującą systemy urządzeń do pielęgnacji urody i dobrego samopoczucia.
– Jesteśmy zachwyceni rozwojem naszej społeczności korzystającej z urządzeń podłączonych do sieci i tym, jak umacnia to pozycję firmy Nu Skin jako lidera na szybko rozwijającym się rynku urządzeń do pielęgnacji urody i odnowy biologicznej do użytku domowego – powiedział Steve Hatchett, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. produktów w Nu Skin.
Nu Skin posiada w swojej ofercie nagrodzoną gamę urządzeń: ageLOC LumiSpa iO, Nu Skin RenuSpa iO oraz ageLOC WellSpa iO. Rodzina urządzeń Nu Skin obejmuje również ageLOC Galvanic Spa, ageLOC Body Spa, Nu Skin Facial Spa, ageLOC Boost i ageLOC Me, które odpowiadają na szereg najważniejszych problemów skóry, takich jak rozświetlenie, ujędrnienie, nawilżenie i redukcja zmarszczek.