Pierwsze kroki w e-mail marketingu

przez Natalia Paczóska
437 odsłony

Zdobywanie nowych klientów, rejestracja bazy w GIODO, budowa relacji, analiza efektów i zwiększanie skuteczności – to tylko niektóre tematy konferencji organizowanej przez ekspertów e-mail marketingu z GetResponse, która odbędzie się 16 kwietnia br. w warszawskim Millenium Plaza.

“Pierwsze kroki w e-mail marketingu: Jak zacząć zarabiać w internecie?” to konferencja w całości poświęcona zagadnieniom związanym z e-mail marketingiem. Uczestnicy szkolenia zdobędą na niej elementarną wiedzę pozwalającą im rozpocząć skuteczne działania e-mail marketingowe, jak np. budowa i rejestracja bazy mailingowej w GIODO, segmentacja, tworzenie newslettera czy strategii kampanii.

To jednak nie wszystko. Na przykładach najskuteczniejszych kampanii e-mail marketingowych prelegenci opowiedzą jak przekuć zdobytą wiedzę w wymierne korzyści i zacząć skutecznie sprzedawać już w ciągu 7 dni od zakończenia szkolenia.

Konferencja będzie prowadzona przez ekspertów e-mail marketingu z GetResponse, którzy na co dzień współpracują z kluczowymi klientami na rynku polskim, jak i amerykańskim. W gronie prelegentów znajdują się m.in. Maciej Ossowski i Maciej Górski – doświadczeni wykładowcy, którzy regularnie dzielą się wiedzą z zakresu e-mail marketingu z uczestnikami wielu konferencji branżowych w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych.

– Gwarantujemy atmosferę indywidualnych porad, intensywnej nauki i wymiany doświadczeń na najwyższym poziomie – zapewnia Maciej Ossowski, dyrektor działu edukacji w GetResponse. Konferencja odbędzie się 16 kwietnia br. w wieżowcu Millenium Plaza w Warszawie. Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 299 zł + VAT. Cena konferencji obejmuje lunch i przerwy kawowe, materiały konferencyjne oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegółowy program konferencji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie emailkonferencja.pl Patronami medialnymi konferencji są: Nowoczesna Firma, Ebiznesonline, Ekomercyjnie.pl, Dziennik Internautów, Nowy Marketing, Proseed, Ebiznes.pl oraz Bankier.pl. Patronat branżowy nad konferencją sprawuje IAB Polska i Polskie Stowarzyszenie Marketingu.

Platforma GetResponse jest produktem firmy Implix posiadającej ponad 13-letnie doświadczenie w e-mail marketingu. Z usługi korzysta obecnie ponad 300 000 klientów z blisko 200 krajów (w tym 5 200 klientów z Polski). GetResponse oferuje wiele praktycznych rozwiązań niezbędnych do prowadzenia efektywnych kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem narzędzi takich jak: newslettery (ponad 300 gotowych do użycia szablonów), wiadomości automatyczne, wideo e-maile, ankiety internetowe, integracje z mediami społecznościowymi oraz rozbudowane statystyki. GetResponse oferuje również dedykowane rozwiązania dla klientów korporacyjnych.

Mogą Cię również zainteresować