PM-International celuje w 3 miliardy dolarów sprzedaży rocznie

przez Maciej Maciejewski

W połowie czerwca br. decydenci network marketingowego koncernu PM-International spotkali się na największym w historii tej firmy światowym kongresie zarządzania. Ponad 3 500 członków najwyższego kierownictwa spółki wzięło udział w wydarzeniu, które odbyło się w Luksemburgu, aby poznać najnowsze informacje, dane biznesowe i plany na przyszłość.

Coroczny Światowy Kongres Zarządzania to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu wydarzeń PM-International. Po raz pierwszy od trzech lat mogli w nim uczestniczyć nawet kierownicy i dyrektorzy z Azji po tym, jak ich kraje zniosły wiele ograniczeń w podróżowaniu.

Podczas niedawnej uroczystości i ceremonii wręczenia nagród DSN Global firma PM-International została wyróżniona – drugi rok z rzędu – nagrodą Bravo International Growth Award dla najszybciej rozwijającej się, międzynarodowej firmy z sektora sprzedaż bezpośrednia & marketing sieciowy. W nadchodzącym roku firma będzie obchodzić swoje 30 lecie istnienia, a cele, jakie sobie w związku z tym postawiła, są jasne:

„W tym roku pracujemy nad osiągnięciem trzeciego miliarda w sprzedaży. Jestem dumny z naszych partnerów biznesowych, którzy zachowują koncentrację, dostosowują się do każdej sytuacji i znajdują nowe instrumenty pracy w zastanej codzienności i epoce hybrydowej – powiedział Rolf Sorg, założyciel i dyrektor generalny PM-International podczas swojej prezentacji otwierającej konferencję.

Odnosząc się do potencjału dalszego rozwoju, Sorg wyjaśnił, że PM-International pomaga poprawić standard życia setek tysięcy ludzi i zapewnia lepszą jakość życia ponad 3,5 milionom klientów na całym świecie. Firma już teraz pozycjonuje się jako lider rynku w Europie i ośmiu krajach europejskich.

PM-International będzie nadal rozwijać się w 2022 roku. Po otwarciu nowych biur w Wielkiej Brytanii latem 2021 roku i w Portugalii na początku 2022 roku, teraz spółka planuje zainwestować w o wiele większej liczbie krajów. Chodzi o Belgię, Chiny, Indonezję, Wietnam, Węgry, Kolumbię i Nową Zelandię. Tego lata planowana jest również ekspansja na kontynencie afrykańskim, zaczynając od Maroka i Wybrzeża Kości Słoniowej.

Ponadto w lipcu rozpocznie się budowa drugiego budynku administracyjnego w międzynarodowej centrali (Luksemburg). Firma zainwestuje również w zwiększenie liczby miejsc pracy w swojej europejskiej centrali w Speyer (Niemcy). Tu zbliża się budowa trzeciego budynku administracyjnego, a drugi, duży magazyn logistyczny jest już w zaawansowanych planach. PM-International inwestuje również w rozbudowę infrastruktury na kontynencie amerykańskim z dwoma nowymi biurami na północy i zachodzie Stanów Zjednoczonych.

„Innowacje napędzają biznes, dlatego stale opracowujemy nowe narzędzia i usługi wspierające naszych partnerów handlowych. Dlatego całkowicie zmieniliśmy naszą własną platformę streamingową i telewizyjną” – wyjaśnił Wojciech Foremnik, general manager marketing w PM-International. Na Światowym Kongresie Zarządzania firma zaprezentowała swój „PM TV 2.0” z zupełnie nowymi funkcjami, bardziej przyjaznymi dla użytkownika wyglądem i wieloma aktualizacjami w zakresie jakości usług i interfejsu. „Dzięki tej aktualizacji PM TV jest zgodne z platformami streamingowymi, do których wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni i oferuje ogólnie lepszą obsługę naszym klientom” – dodał Foremnik.

Była również mowa o dzieleniu się z innymi: „Jesteśmy jednym z największych globalnych graczy w naszej branży. Oznacza to, że każdego dnia jesteśmy w stanie uczynić świat trochę lepszym” – wyjaśnił Rolf Sorg. Ta rodzinna firma od prawie 20 lat wspiera dzieci na całym świecie poprzez swoją Fundację PM We Care. Na Światowym Kongresie Zarządzania, ambasadorka organizacji charytatywnej Vicki Sorg ogłosiła, że ​​firma zasponsoruje w tym roku 200 dodatkowych dzieci w Mali ze względu na niezwykły sukces i zaangażowanie partnerów handlowych.

„Im bardziej się rozwijamy, tym większą odpowiedzialność społeczną możemy przyjąć. Każdy pojedynczy produkt przyczynia się do naszego zaangażowania w dawanie dzieciom „jednej godziny życia” – ogłosiła z dumą Vicki Sorg. Mając 4 200 sponsorowanych dzieci w tym w Indiach, Peru, Kambodży i Zimbabwe, PM-International jest największą korporacyjną organizacją pomocowa w branży.

Entuzjazm podczas tego wydarzenia nie pozostawiał wątpliwości. Partnerzy handlowi tego biznesu MLM są bardzo zmotywowani. „Bierzemy sprawy w swoje ręce i wyznaczamy kierunek dalszych sukcesów na nasze 30 lecie” – podsumował Rolf Sorg, podkreślając motto sprzedażowe swojej firmy na ten rok: „Pokazujemy światu, co to znaczy posiadać Own Your Future. Jest na co czekać!”

Mogą Cię również zainteresować