PM-International wchodzi na rynek bułgarski

przez Maciej Maciejewski

Firma PM-International świętuje kolejny krok w swojej międzynarodowej ekspansji otwierając najnowszy oddział w stolicy Bułgarii. Jest on teraz odpowiedzialny za administrację i logistykę na terenie tego kraju, wspierając rozwój tego network marketingu na nowo otwartym rynku.

źródło: Pixabay

W wielkim otwarciu bułgarskiego oddziału wzięło udział ponad 1000 partnerów handlowych PM-International. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że spółka oficjalnie działa w Bułgarii, dzięki naszemu nowemu oddziałowi w Sofii. Widzimy tu lokalizację, która dzięki położeniu w sercu państw bałkańskich oferuje ogromny potencjał dotarcia do ponad 140 milionów ludzi” – skomentował Guido Buch, dyrektor generalny ds. sprzedaży na Europę Wschodnią i Bliski Wschód. 

PM-International zainwestowała w nowe lokale, które w sumie obejmują 300 m.kw. powierzchni biurowej i ok. 180 m.kw. powierzchni magazynowej, tworząc początkowo pięć nowych miejsc pracy w tym regionie. Warto dodać, że branża sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy staje się coraz bardziej popularna w Bułgarii. 

„W 2023 roku nasza sprzedaż tutaj wzrośnie ponad dwukrotnie w porównaniu z rokiem poprzednim. Systematycznie odnotowujemy duży popyt zarówno na nasze produkty, jak i na nasz model biznesowy” – kontynuował Buch.

Wraz z otwarciem nowego oddziału firma tworzy podstawy do szerokiej ekspansji nie tylko w Bułgarii, ale na całych Bałkanach: „PM-International zapewnia infrastrukturę od sprawnej wysyłki towarów po wypłatę premii swoim partnerom handlowym. W ten sposób stwarzamy podstawę, aby nasi współpracownicy mogli w pełni skoncentrować się na osobistym doradztwie swoim klientom i sprzedaży produktów. Nasi bułgarscy handlowcy wykonali doskonałą robotę w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Są bardzo zmotywowani i mocno skupiają się na swoich celach” – powiedziała Polina Al-Bitar, kierownik biura PM-International Bulgaria.

Nowy oddział oferuje bułgarskim partnerom handlowym PM-International bezpośredni kontakt lokalny w celu uzyskania obsługi klienta. Mogą także wykorzystywać specjalną, nowoczesną salę do konferencji, szkoleń i własnych, osobistych prezentacji.

Mogą Cię również zainteresować