Polacy z Forever odpoczywali (i nie tylko) w Cannes

przez Maciej Maciejewski
1601 odsłony

W sumie ponad 2500 osób zakwalifikowanych przez network marketingową firmę Forever Living Products wzięło udział w ekskluzywnej wycieczce biznesowej do Cannes. Dla wielu odnoszących sukcesy partnerów tego projektu MLM nie był to pierwszy tego typu wyjazd. W grupie była również ekipa przodowników pracy z Polski.

Niezależni przedsiębiorcy budujący swój biznes MLM w oparciu o współpracę z Forever Living Products zwiedzają świat od wielu lat. Tym razem poznali olśniewające Cannes: „To była cudowna podróż, która podbiła serca FBO, promieniując uznaniem i tryskając dużą porcją motywacji. Pod hasłem „Yes, you Cannes!” spotkaliśmy się na Lazurowym Wybrzeżu, aby wspólnie przeżyć wydarzenie zorganizowane na najwyższym poziomie” – opisuje jedna z uczestniczek eskapady.

Pierwszy dzień imprezy rozpoczął się od szkolenia produktowego. Tutaj zaprezentowano najnowszą ofertę marki Forever. Wieczorem odbyło się spotkanie wszystkich osób z regionu DACH, podczas którego królowały wesołe rozmowy, wymiana doświadczenia i networking. Ale absolutna atrakcja miała dopiero nadejść wieczorem, kiedy to liderzy i kierownictwo firmy wzięli udział w zapierającej dech w piersiach uroczystości zorganizowanej na plaży w samym sercu słynnej promenady La Croisette, której towarzyszył imponujący pokaz sztucznych ogni. Kolory przewodnie wydarzenia to czerwień i biel, które symbolizowały marmur Palais des Festivals et des Congrès oraz czerwony dywan.

Impreza przyciągnęła uwagę wszystkich i już po niedługim czasie pierwsi przechodnie z zaciekawieniem śledzili gwar i próbowali kupić bilety na to ekskluzywne wydarzenie. Niestety… To spotkanie było zarezerwowane wyłącznie dla uczestników wyjazdu motywacyjnego Forever.

Drugi dzień wyjazdu był dniem sukcesu. Podobnie jak szkolenie produktowe, odbyło się ono w słynnym Palais des Festivals et des Congrès, gdzie zwykle ma miejsce słynny Festiwal Filmowy w Cannes, a światowe gwiazdy kina przechadzają się po słynnym czerwonym dywanie. Tego dnia uznano wybitne sukcesy i osiągnięcia najlepszych menadżerów. Obecni byli również sławni goście i CEO, tacy jak dyrektor generalny Gregg Maughan oraz prezes Aidan O’Hare. Była także Japonka Honami Takagi (numer 1 na świecie) oraz Niemiec Rolf Kipp, który zajmuje pierwsze miejsce w Europie.

Motto tej jubileuszowej eskapady brzmiało: „Przekształcanie życia od 1978 roku”. I to jest dokładnie ta kwestia, którą Forever robi od niewiarygodnych już 45 lat, wywierając pozytywny wpływ na życie milionów ludzi. Na całym świecie.

Wydarzenie zakończyło się pełnym sukcesem i przy około 2500 uczestnikach imprezy niemal pękały w szwach. Na koniec ogłoszono, że kolejny wyjazd motywacyjny odbędzie się oczywiście w przyszłym roku, ale dokładnie kiedy i gdzie… pozostanie tajemnicą, która zostanie ujawniona w późniejszym terminie.

Mogą Cię również zainteresować