Pomysły na świąteczne kampanie e-mail marketingowe

przez Marek Wyrzychowski
479 odsłony

Wiedza, pomysły, gotowe do użycia grafiki i życzenia świąteczne dla dwunastu najpopularniejszych branż – to wszystko można znaleźć w darmowym poradniku “17 pomysłów na świąteczne kampanie e-mail marketingowe” przygotowanym przez ekspertów e-mail marketingu z GetResponse.

źródło: flickr.comźródło: flickr.com

Eksperci z GetResponse, największego dostawcy usług e-mail marketingowych, przygotowali darmowy poradnik “17 pomysłów na świąteczne kampanie e-mail marketingowe”. Jest to kompendium wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów dla marketerów i przedsiębiorców, którzy planują w najbliższych tygodniach świąteczne kampanie e-mail marketingowe. Z poradnika można dowiedzieć się m.in. jak przygotować plan i kalendarz działań, jak zaplanować skuteczny mailing świąteczny, poznać rodzaje świątecznych wiadomości oraz techniki efektywnych kampanii.

Ponadto, specjalnie na potrzeby poradnika eksperci przeanalizowali i opisali najlepsze przykłady newsletterów z tego i ubiegłego roku. W ten sposób Czytelnik będzie mógł od razu sprawdzić jak opisywana teoria wygląda w praktyce i przenieść najlepsze wzorce działań do planowanych kampanii.

Dodatkiem do poradnika są dwa elementy, które można od razu wykorzystać w świątecznej kampanii. Są to oryginalne i niesztampowe życzenia napisane dla dwunastu najpopularniejszych branż oraz grafiki, które zostały stworzone specjalnie z myślą o Czytelnikach poradnika. Można je swobodnie i bezpłatnie wykorzystywać w świątecznych mailingach i nie tylko.

– Chcemy, aby marketerzy w pełni wykorzystywali potencjał e-mail marketingu – szczególnie w okresie intensywnych kampanii świątecznych. Liczymy na to, że nasz poradnik nie tylko pozwoli poszerzyć ich wiedzę, ale również będzie dobrym źródłem inspiracji i nowych pomysłów. Pokazujemy w nim m.in., że promocja świąteczna nie musi opierać się wyłącznie na newsletterach ze zniżką. Nowością na polskim rynku są elementy stricte praktyczne, jak gotowe do użycia grafiki lub życzenia, z których marketerzy mogą korzystać wedle uznania – powiedział nam Piotr Krupa, koordynator ds. PR w GetResponse. 

Darmowy poradnik świąteczny można pobrać klikając: https://multimedia.getresponse.com/13/79013/documents/512322.pdf

Mogą Cię również zainteresować