Profesjonalne podejście do edukacji online czyli świetna gala firmy Akuna w internecie

przez Maciej Maciejewski
4022 odsłony

Profesjonalne przygotowanie pod kątem technicznym, świetne wykłady merytoryczne i mnóstwo niezwykle cennej edukacji oraz motywacji. Tak można podsumować internetową konferencję network marketingowej firmy Akuna Polska, która odbyła się 21 listopada 2020 roku.

Zorganizowane w sieci wydarzenie e-GALA AKUNA zbiegło się w czasie z odchodami 20 rocznicy działalności tego biznesu MLM. Konferencję sprawnie prowadziła niezastąpiona Matylda Cerek, a w gronie wykładowców znaleźli się wieloletni liderzy tego network marketingu oraz współpracujący z Akuną lekarze i specjaliści.

Na pierwszy ogień zobaczyliśmy wykład zatytułowany „Zdrowie na widelcu. Czy to wszystko?” przeprowadzony przez dr Michała Mularczyka. Po nim o „Profilaktyce w praktyce” rozmawiali dr Katarzyna Gryga-Rutkowska i dr Jaromir Bertlik. Następnie swoje pięć groszy dorzucił Maciej Maciejewski, redaktor naczelny Network Magazynu, który okiem obserwatora przedstawił atrybuty systemu MLM jako biznesu globalnego.

Po krótkiej przerwie odbyła się sesja z prezesami spółki. Tomasz Kwolek i Bogusław Dudzik opowiedzieli o historii firmy, podzielili się ciekawymi anegdotami dotyczącymi mało znanych faktów z okresu powstawania Akuny jak i jego sztandarowego do dziś produktu o nazwie Alveo. Potem pałeczkę przejęli liderzy. Najpierw połączono się z Bogumiłą Cichocką, która w rozmowie z Agnieszką Dec wytłumaczyła „Dlaczego warto działać w Akunie?”

Lila i Janusz Gabryniewscy to małżeństwo, dzięki któremu powstały struktury tego biznesu, więc tak ważne wydarzenie Akuny nie mogło się oczywiście odbyć bez ich sesji. Po wiceprezydentach w temacie „Konsekwentne działanie kluczem do stabilności, rozwoju i sukcesu” zobaczyliśmy duet Marian Jurga i Elżbieta Inglot.

O mieszkającej na co dzień w Niemczech Irenie Thomann pisaliśmy na naszych łamach wielokrotnie. W wywiadach zawsze szczególną uwagę zwracała na produkty znajdujące się w ofercie Akuny, zatem nie bez powodu podczas e-gali tytuł jej wystąpienia brzmiał „Bo najważniejszy jest produkt”. Na koniec wydarzenia organizatorzy zostawili nam tematy związane z zagadnieniami, od których bezpośrednio zależą wyniki w biznesie. Dorota Malik-Ferfecka i Kinga Jamrozik mówiły o „Motywacji i wsparciu”, a wiceprezydent Petr Melcher zaprezentował wykład zatytułowany „Chcesz zmienić swoje życie? Zmień swoje myślenie”.

Jak wiemy z powodu obecnej sytuacji sektor sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego już od marca br. ma niezmiernie utrudnioną logistykę związaną z organizowaniem jakichkolwiek szkoleń i konferencji w realu. Jednak w tym kontekście mamy taką przewagę nad innymi branżami gospodarki, że edukację i sprzedaż możemy śmiało przenieść do internetu. Wystarczy mocno skupić się na profesjonalnym podejściu do tematu, zadbać o dobrą jakość techniczną i nie ma żadnego problemu.

Mogą Cię również zainteresować